Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Allebei geprobeerd, als ik in dcc kijk op de pc dan zie ik bij de opname verschillende bestanden staan die zijn aangemaakt 

Opnamebestand.ts

Opnamebestand.meta

Opnamebestand.ts.sc

Opnamebestand.ts.cuts

Ik heb wel eens eerder een box via usb laten opnemen en ging allemaal goed maar die van mij krijg ik ff niet aan de praat.

Wat moet je invullen bij de opnamepads je hebt er 4

/media.usb/lost+found/hdd/movie heb ik ze alle 4 nu op staan of moet de timeshift op een andere.

Als ik op timeshift druk dan krijg ik zwart beeld en kan ik niks meer dan de box herstarten terwijl op het display gewoon de zender staat.

Ik heb net een.mp4 filmpje in de map gedaan van mezelf en die speelt die wel vlekkeloos af in de mediaplayer.

aangepast door Djimpact

Opname's"" kijken waar moeten  de opname's naar toe ,SVP Aangeven <HDD <USB ETC,anders blijf hij zwart ,ook voorTime shift idem ditto,de box moet dus weten waar heen met de evt opname;s ,dus niet alle 4 tegelijk,dat gaat niet ,dus een item naar keuze aanvinken..

aangepast door columbo
Geplaatst:

De opnames moeten naar de usb stick naar de map movie ( er staat nu media/found+lost/hdd/movie.)

Timeshift mag op een andere lokatie op de usb stick, kan je een voorbeeld geven hoe jij het hebt staan ( 4 opnamepaden)

De opnames staan er gewoon op als .ts bestand maar afspelen doet die niet.

Wellicht heb ik het verkeerd ingesteld of er staat een instelling niet goed dat weet ik dus even niet.

zonder een markeerpunt aan te maken gaat het niet lukken. ;)

@Djimpact

ff terug opnieuw beginnen.

stick op pc formatteren in Fat32

stick in de box prikken en de box in afsluitmenu volledig herstarten (niet enkel enigma)

de stick is nu gemount

via ftp(DCC) ga je naar media en daar zie je nu je stick staan( in mijn geval USBPhilip)

maak in de stick een niewe folder " movie"

nu op de box; menu-instellingen-systeem-opnamelocaties

post-66958-0-31913800-1419160354_thumb.jpg

ga op "opnamelocatie timeshift opnames staan en druk ok

je krijgt nu dit te zien;

post-66958-0-08535600-1419160598_thumb.jpg

je ziet onderaan, de lijst met markeerpunten, de stick staat er niet tussen, dus deze moeten we aanmaken.

druk nu op menu en selecteer " ga naar bestandenlijst"

post-66958-0-73286400-1419160802_thumb.jpg

je ziet nu dit;  post-66958-0-73502600-1419160846_thumb.jpg

selecteer overzicht opslagmedia, nu zie je dit;

post-66958-0-30187500-1419160983_thumb.jpg

je ziet hier je stick staan( in mijn geval Flash Disk)

selecteer met ok je stick en dan zie je nu de map "movie" staan

post-66958-0-39151000-1419161122_thumb.jpg

ga op de map movie staan en klik op menu, dan zie je dit

post-66958-0-34185000-1419161183_thumb.jpg

selecteer" markering toevoegen"

je ziet nu je stick onderaan de lijst met markeerpunten staan

post-66958-0-82393100-1419161306_thumb.jpg

druk nu op menu en selecteer " ga naar markeerpunten"

bevestig nu de map "movie" met ok

je kan nu bij de timeshift locatie de map movie op de stick selecteren;

post-66958-0-65871400-1419161558_thumb.jpg

niet vergeten te bevestigen met de groene knop.

zo ik hoop dat dit wat duidelijk was. ;)

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Ik wil je even bedanken voor de genomen moeit en uitleg voor mijn vraag.

Ik heb alles nagelopen zoals je hebt beschreven, mijn usb stick knippert op het moment dat de opname naar me stick gaat maar als ik het wil afspelen blijft me beeld stilstaan.

Bij een opname knippert me usb maar bij het terug kijken zie ik niks. Bij timeshifting loopt de box weer vast en moet ik hem herstarten.

Het lijkt erop of de box niet schakelt of er staat een commando niet goed in de box.

Alles loopt goed behalve het kijken van een opname of timeshifting. snap er niks van.

(Ik heb een keer dezelfde box ook via de usb ingesteld en dat ging perfect.) 

Geplaatst:

je gebruikt toch de interne player van pli?

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Geplaatst:

Ja klopt Philip, als ik de opname start knippert mijn usb stck maar beeld ho maar. Ook heb ik het pakket gedeinstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd maar ook dit was niet de oplossing.

Ik zie in de info bar de tijd van de opname en daarachter een stil staand beeld van de zender die op stond.

Alvast bedankt voor jullie hulp en het meedenken.

Gaat het voor de kerst nog lukken :) haha

Geplaatst:

zeg mij eens precies hoe je een bestand op je stick bekijkt, welke knoppen je indrukt.

grtz Philip

menu, plugin, mediaplayer, dan naar de map dan zie ik de .ts bestand staan ok dan gaat die naar me playlist via bouket knop naar beneden dan op ok dan springt die over naar me mediaplayer balk. Ik zie dan de tijd etc maar geen beeld. (usb knippert)

Ook heb ik het via de pvr knop gedaan en dan krijg ik hetzelfde verhaal geen beeld

(De opname is goed, getest op de pc maar op de box geeft die geen beeld, is het geen dvb driver of zo iets)

aangepast door Djimpact
Geplaatst:

aha, dat is niet de interne player van pli. ;)

je moet op je AB drukken op movielist/recordinglist, ik weet nu wel niet welke dat bij

jouw is.

vandaar uit ga je naar je stick en selecteer het bestand dat je wil afspelen met de "ok" knop

grtz Philip

Geplaatst:

Ja heb ik net gedaan, de pvr knop is dat dan krijg ik die lijst met opgenomen bestanden dan zie ik het bestand druk ik op play en dan gebeurd er niks. geel bolletje voor het bestand dan zie ik een play teken maar geen reactie.

Is het dan toch de software van de player?

Geplaatst:

Het verhaal word nog gekker, ik heb mijn opname .ts bestand via DCC van.ts naar mp4 veranderd en wat denk je nu speelt die de opname wel af dus er is iets met die ts  codec of iets.

Geplaatst:

Het verhaal word nog gekker, ik heb mijn opname .ts bestand via DCC van.ts naar mp4 veranderd en wat denk je nu speelt die de opname wel af dus er is iets met die ts  codec of iets.

Of het bestand is gewoon met een verkeerde extensie opgeslagen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...