Ga naar inhoud


VU+Player voor android.


Alphasat

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Zucht....wat is er eigenlijk wel goed bij jouw als ik je postings lees? je hebt overal iets tegen, de VU+ Player app werkt hier uitstekend (ook de zap functie) op mijn S4 en mijn Ugoos UM2 tv stick met Android. :P

Tja, er is nu eenmaal te veel commerciële troep op de markt, de kunst is om er nog iets uit te pikken dat wel degelijk is, ook jammer dat velen zo vlug tevreden zijn en niet boven de middelmaat uitstijgen.

En ja ik heb hier uitstekende apparaten draaien van o.a Pioneer, HDI Dune , VU+, Sony Led TV, Denon enz ....

 

Als ik zie met jij bezig bent, dan acht ik me heel gelukkig hoor.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er is nu eenmaal te veel commerciële troep op de markt....

 

Ik kan niet helemaal volgen wat deze opmerking te doen heeft met het feit dat de VU+ Player niet goed zou functioneren.

 

Zowel op mijn Android Samsung Galaxy Note 10.1 Edition 2014 als op mijn S3 en S4 crasht de VU+ Player niet en ook kan ik daarmee prima zappen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan zelfs de vu+player via een vpn gebruiken...

maar niet elk mobiel andro iede is geschikt voor vlekkeloos contact

ik heb dat vaker geschreven na tests en eigen ervaringen...

 

dat android toestel

kan erg pover qua prestaties zijn op ethernet stream niveau en het CPU deel dat de beelden moet opbouwen

 

er is gewoon ook nog een extreem slechte netwerkperformance wegens Qos en afluister opties voor derden bij de windows links.

 

als ik mijn LAN pC gebruik zonder die Wlan via android en of g3 / g4 of LTE komt er gewoon nooit een fout

 

laat staan dat ik een blokje in beeld zie of BER meldingen analyseer

die oude pC heeft wel een tienvoudig krachtiger systeem als jou laatste nieuwe android mobiel apparaat via wlan

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...