Ga naar inhoud


Toerenbegrenzer voor een bromfiets


Ptje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helaas Chevrolet, inderdaad. Ik vind het jammer dat zo'n topic zomaar deze wending krijgt. Ik had eerst niet meer willen reageren, maar ik doe het toch. Er word hier gepraat of er wel een gigantisch misdrijf gepleegd word. Het gaat over een bromfiets die 60 op de teller van de brommer en 55 op de teller van een auto rijd. 

 

Dat liep iedere brommer in de tijd waar iedereen het over heeft. Nu is het alleen zo, dat vanaf 50 km/uur de bromfiets een wok status kan krijgen met alle gevolgen van dien. Ik wil gewoon voorkomen dat dit gebeurd, zonder de uitlaat helemaal dicht te hoeven lassen. 

 

 

Die wok vanaf 50 is niet waar. Dan heb je stiekem de 6km correctie er al afgetrokken. Op de gps 56 km/h zou precies moeten kunnen en dan zit je de auto's net niet in de weg.

https://webapps.politieacademie.nl/naslagwerk/rollenbank

 

Die automaatjes van nu hebben in de uitlaat een getrompt buisje gelast en een varioring bij de snaar.

Die varioring kun je in verschillende diktes kopen of slijpen zodat je zelf de maximale snelheid kunt aanpassen.

 

Met een begrenzer loop je het risico dat oom agent per ongeluk ontdekt hoe de begrenzer geschakeld wordt.

Zeker als ze m eerder 80km/h hebben zien rijden.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...