Ga naar inhoud


Kunnen dit soort apparaten de meterkast in?


muppets4

Aanbevolen berichten

Veel informatie hier. Lekker druk ook.

 

Zelf heb ik een Windows home server icm met een HDHomerun 4 tuner. Daar ben ik tevreden over. Een vriend van me wil ook meer dvb-C gaan gebruiken. Hij heeft nog een receiver liggen die daar te gebruiken voor is. We zijn nu aan het bedenken hoe. Hij wil namelijk zo min mogelijk kastjes rond de tv. Als je de receiver in de meterkast zou zetten, is hij dan nog wel te bedienen? Kun je dat via een tablet doen ofzo? Opnames toevoegen? Kan het rechtstreeks de opnames op een Nas opslaan?

aangepast door muppets4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor ontvanger heeft je vriend, als dit een e2 ontvanger is kun je the little black box gebruiken.

The little black box is een xbmc speler en met de e2 plugin kun je via het netwerk heel gemakkelijk tv streamen naar je tv en heel belangrijk er zit een afstandsbediening bij.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad enigma2 maar kijk eens dam horen we het wel.

Als het een sd ontvanger is kan hij zobiezo wel de bult op daar ontvang je geen nl of bel zenders meer mee.

Let er wel op xmbc speelt alleen af de configuratie moet je nog altijd via de ontvanger doen.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@muppet,

 

 

Als het een sd ontvanger is kan hij zobiezo wel de bult op daar ontvang je geen nl of bel zenders meer mee.

 

 

Een vriend van me wil ook meer dvb-C gaan gebruiken.

 

Het gaat om dvb c, kabel ;) , gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ongeacht waar het over gaat, mag je conform gebruiksvoorschriften in huur en of koopwoningen en geldende regelgeving NIETS in "de Meterkast" plaatsen.

 

En ook als er technici zijn { die zijn er natuurlijk } die dat kunnen weerleggen qua apparatuur en of invloeden onderling dat het geen risico zou zijn iets in de meterkast te plaatsen; het is geldend voorschrift... en daarmee ook verzekeringstechnisch jou kleine letterkes

 

De Meterkast is eigenlijk niet van JOU

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...