Ga naar inhoud


nieuwe HD zenders opkomst bij Ziggo


edbe

Aanbevolen berichten

Blijkbaar hebben veel mensen problemen met het omschakelen en beeld:

 

Ze hebben een speciaal forum opgezet.

 

Maar wat ik daar leest verbaasd me wel:

 

3) Ongecodeerde zenders

Na het samenvoegen van de netwerken in je regio heb je toegang tot een aantal zenders die zonder smartcard of module te bekijken zijn. Op het moment is tijdens de periode van samenvoegen ook het complete standaard tv pakket ongecodeerd zichtbaar. Het vrijgeven van het gehele standaard pakket is tijdelijk om technische redenen gedaan en zal nadat de gehele samenvoeging afgerond is weer teruggedraaid worden.

 

bron: https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/informatie-samenvoeging-upc-ziggo--2062

 

Wederom vraag ik me nog steeds af waarom tijdelijk, iedereen betaald minimaal voor het standaard TV aanbod, waarom kan dat niet in zijn geheel ongecodeerd?

 

Enige redenen is het door je strot duwen van verplichte hardware en/of CI+ praktijken. Men schermt (uiteraard!) met dat ze daar niet de rechten voor hebben.

In de tijd dat de kabel nog voor de kijkers was (dus een gemeentelijke netwerk of in beheer van een stichting) was dit niet gebeurd maar helaas moesten de gemeentes vanwege hun honger naar geld deze nutsvoorziening verkwanselen aan commerciële bedrijven. (En waar is al dat geld gebleven eigenlijk???)

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je bedoel zorgen dat je op tijd nog een smartcard koopt (en activeert).

Ja, inderdaad. Misschien wel gelijk het maximum van vijf.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 5 kaarten kun je wel kopen maar die krijg je niet geactiveerd hooguit 3, of je moet net geluk hebben welke gast je aan de telefoon krijgt, ik kon er met moeite 3 op naam krijgen.

Ik had nog een oude blauwe 0602 kaart die niet lekker werkte in een Oscam kaartlezer ik heb een oranje 0604 kaart voor 11 euro gekocht en die telefonisch laten activeren. De beste man zei dan moet ik toch 1 kaart uitzetten anders kan ik uw nieuwe kaart niet activeren. :(

Vervelend. Op hun eigen website staat toch echt dat de vierde en vijfde door de klantenservice aangesloten kan/moet worden.

Voor mij zou drie ook wel genoeg zijn, maar je weet nooit wat er later nog bij komt.. :)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 5 kaarten kun je wel kopen maar die krijg je niet geactiveerd hooguit 3, of je moet net geluk hebben welke gast je aan de telefoon krijgt, ik kon er met moeite 3 op naam krijgen.

Ik had nog een oude blauwe 0602 kaart die niet lekker werkte in een Oscam kaartlezer ik heb een oranje 0604 kaart voor 11 euro gekocht en die telefonisch laten activeren. De beste man zei dan moet ik toch 1 kaart uitzetten anders kan ik uw nieuwe kaart niet activeren. :(

Ik weet de afgelopen jaren niet anders dan dat je 3 kaarten standaard kon activeren via de site, en 2 extra telefonisch.

Ben weigering door Ziggo van telefonische activering kaarten 4 en 5 in ieder geval de afgelopen jaren niet meer tegengekomen in mijn directe omgeving.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas nog een vijfde kaart geactiveerd telefonisch daar deden ze helemaal niet moeilijk over,die kaart had ik gekregen bij een deal met de humax 5200 een jaartje geleden

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het diverse keren geprobeerd een 4e kaart te activeren, iedere keer bij iemand anders maar iedere keer weer hetzelfde antwoord het maximum is 3 kaarten met het volledige abo op alle kaarten.

Hangt het er misschien van af welk abonnement je hebt? Dat ze alleen meer dan drie kaarten doen als je alleen het standaard abonnement hebt?

Of dat er geen HBO of FOX Sports op mag?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt het er misschien van af welk abonnement je hebt? Dat ze alleen meer dan drie kaarten doen als je alleen het standaard abonnement hebt?

Of dat er geen HBO of FOX Sports op mag?

Nee, dat doet er niet toe.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...