Ga naar inhoud


hotel , hoe aanpakken


tino1972

Aanbevolen berichten

Ik vind dit toch echt beneden de maat.
Een Visiosat Big Bisat levert maar 36dB, een T90 ruim 40dB, 4dB meer dus ofwel ruim 2,5 maal zoveel.
Als de schotel van de T90 voor 60% bedekt is met sneeuw, geeft deze nog steeds net zoveel signaal als een Big Bisat zonder sneeuw.
Zielig voor al die mensen die op die Visiosat zijn aangesloten en te maken hebben met een sneeuwbui zoals gisteren waarbij de sneeuw meer dan 45 graden schuin omlaag komt en de schotel in no time van een dikke laag sneeuw voorziet.
En dan ook nog die smalle lnb's.
 

post-60869-0-18701500-1419758696_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo , 

Het is mijn recht om me te informeren om te weten wat ik al dan niet nodig of niet nodig heb .

\Nu ben ik tot een beslissing gekomen wat ik nodig heb en ben ik geen domme lul die zich met alles laat opsolveren die de man zegt .

 

mvg Tino

zo bekeken, had dat in je eerste vraagstelling als uitleg erbij kunnen staan!

 

dan had je van mij in ieder geval ook een heel andere reactie gekregen.

 

je bent nu in één winkel tegen de kerstlamp gelopen (positieve of negative reclame mag overigens ook niet op sat4all geplaatst worden)

 

een satwinkel is geen adviseur, dat is iemand die graag heel veel dingen aan je verkoopt :D

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een satwinkel is geen adviseur, dat is iemand die graag heel veel dingen aan je verkoopt :D

Dat is helaas maar al te vaak het geval, maar niet de definitie van een goede satwinkel(ier).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...