Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit een VU+Solo2 en draai daar nu (terug) OpenVix op. Telkens als ik wil afsluiten terwijl er nog een opname loopt, krijg ik een melding daarvan, en kan ik dus enkel op standby zetten.  Na de opname blijft de box dus ook op standby staan, terwijl ik die liever zou zien uitschakelen.

Toen ik OpenAtv draaide, gaf die bij dezelfde omstandigheden het bericht dat hij niet kon afsluiten, maar dat automatisch zou doen op het einde van de opname, wat ook gebeurde.

Nu is mijn vraag, is het automatisch uitschakelen op het einde van een opname image gebonden of heb ik een instelling verkeerd of mis ik een plugin of zoiets ?

Ik kan natuurlijk bij de opnametimer ingeven dat ie moet uitschakelen op het einde, maar je weet toch nooit of je op dat ogenblik nog aan het kijken bent !

Geplaatst:

Ik kan natuurlijk bij de opnametimer ingeven dat ie moet uitschakelen op het einde

heb je dat al eens getest, volgens mij schakeld hij niet uit als je nog tv aan het kijken bent, maar

enkel als hij reeds in standby staat. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Ik ken openVix niet, maar kun je bij sleeptimer niet het automatisch deep-sleep functie bij stand-by activeren. Zelf laat ik mijn reciever deep-standby gaan na 15 min standby.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...