Ga naar inhoud


VFD Skins Vu+ Duo 2 + Airplay?


rl1988

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik de Duo 2 in mijn bezit. Geweldig apparaat, echter "stoor" ik me toch aan 1 ding, het VFD scherm. Ik maak gebruik van OpenVix en hierin knippert steeds het rec lampje, zowel op het display als op de tv. Nu schijnt dit een probleem van OpenVix te zijn.

 

Heb al geprobeerd om een regel in het display.xml bestand weg te halen, alleen verschijnt het lampje na een uur weer terug.

 

In de instellingen kan ik een skin kiezen voor het VFD scherm, alleen staat er alleen maar "default" in. Iemand enig idee waar ik deze skins kan downloaden?

 

Ook staat er op de website van Vu+ dat hij airplay ondersteund, met openairplay krijg ik alleen het geluid naar de box. Is het ook mogelijk om video door te sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je spreekt over de VFD skins voor het Extra LED scherm.

Dat kan gewijzigd worden, nagenoeg alle Imageteams hebben als ondersteuning andere en extra skins daarvoor.

Maar die moeten ook wel afgestemd zijn op het toegepaste image.

Dus moet je bij Open VIX zelf kijken op hun supportforum of in de feed / softwarebeheer die ze voor je duo2 aanbieden.

 

Iets van andere images kan misschien behoorlijkefouten oproepen of zelfs een bootlus (met enkel nog greenscreens / crashes)

dus kijk op je feed als allereerste...

 

zomaar aan de display.xls gaan sleutelen moet je vooral niet doen.

overigens een en ander wordt in de extra plugin lcd4linux geregelt qua aanduidingen (speciaal en alleen bij de DUO2 dus)

 

ciao

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in mijn VFD skin heb ik dat aangepast dat het REC lampje niet meer flikkert maar vast staat.Is gewoon een regeltje dat je moet aanpassen in het skin_display.xml bestand.

In attach het aangepaste bestand.Mss ook registreren op de http://www.world-of-satellite.com/forum.php  website.Daar vind je de info aangaande VIX.

skin_display.xml

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt over de VFD skins voor het Extra LED scherm.

 

Nee ik bedoel echt het VFD display. Voor de extra LCD maak ik gebruik van LCD4Linux.

 

 

in mijn VFD skin heb ik dat aangepast dat het REC lampje niet meer flikkert maar vast staat.Is gewoon een regeltje dat je moet aanpassen in het skin_display.xml bestand.

In attach het aangepaste bestand.Mss ook registreren op de http://www.world-of-satellite.com/forum.php  website.Daar vind je de info aangaande VIX.

 

 

Bedankt voor je bestand en tip. Ik ga het gelijk proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...