Ga naar inhoud


Hoe kan ik een RTSP straem beveiligen?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb hier een ip cam, die o.a. compatibel is met onvif en dus werkend met mijn QNAP NAS.

ik ben ook in staat om een rtsp straem te zien.

Uit veiligheidsredenen, gebruik ik niet de standaard poort, maar helaas, kan ik nergens die RTSP straem gaan beveiligen. Ik heb getest, en kan bvb met vlc ook van buiten uit gaan zien, maar omdat er geen login en paswoord mogelijkheid is, vind ik dat gevaarlijk.

Kan men een rtsp straem gaan beveiligen?

ik denk eventueel de poort terug te sluiten en het te doen via VPN als er geen mogelijkheden zijn.

Echter vraag ik me af, of dit niet teveel vertragingen zou opleveren?

Ik heb geprobeerd via wifi, maar die is blijkbaar te traag voor een 1080I opname.

Hopelijk juiste plaats, omdat dit ook mogelijk is met android,ios,linux e.a., en leek me niet te kunnen staan bij internet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom zou je dat willen. Je hebt toch een Qnap en ik neem aan dat die zoiets heeft als Surveillance Station. Dan ben je toch klaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...