Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hoi Hendrik,<p>Bedankt voor je reactie. Ik heb volgens mij de diseqc goed zitten. De A aansluiting gaat naar de astra lnb. De middelste naar de tuner. En de B aansluiting gaat naar de hotbird lnb.<p>Arno.
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hallo Zou toch eerst even de kanalen per sat in laten lezen,zodat je daar de fout niet in hebt,mocht het probleem zich dan blijven voordoen zou ik toch met de diseq terug gaan want er zit wel eens eentje tussen die niet werkt. grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Ik heb een Philips 6073 en het lukt me niet om daar vanaf 2 satellieten mee te ontvangen. Ik heb Er een universele Diseqc tussen zitten naar 2 Universele Digistar lnb's toe. Als ik de lnb's rechtstreeks zonder Diseqc aansluit onvang ik astra of hotbird perfect. Maar met de diseqc ertussen krijg ik wel perfect Astra maar geen hotbird. Ik heb de Hotbird Lnb op poort B Zitten. In de Settings heb ik op 1 astra en op 2 andere Satellieten staan. Maar als ik dan Astra eerst inlees en daarna vanaf 2 probeer toe te voegen komt er niks bij. Wie weet hier raad mee?
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hallo<p>Je zou eerst los van elkaar de kanalen kunnen laten inlezen,eerst astra en daarna hotbird.Als je dat gedaan hebt zou je de diseq er tussen kunnen zetten.Het wil namelijk wel eens gebeuren dat de diseq niet naar behoren funcioneert.Of je hebt het in de diseq verkeerd aangesloten is ook nog een mogelijkheid natuurlijk. grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 19 november 2001 Geplaatst: 19 november 2001 Hallo,<p>Je moet de disecq switch er wel tussen hangen. Maak daarna je hotbird kabel los en laat de astra inlezen via poort a van je disecq switch. Maak daarna je astra kabel los van je switch,en maak de hotbird vast aan poort B en laat nu de hotbird inlezen via je disecq switch. Wanneer je niet inleest via disecq switch herkend ie dat niet als zodanig. Gooi voor je hotbird inleest wel eerst alles uit je kanalenlijst wat je toch niet zien kunt i.v.m. je maximum van 999 kanalen.<p>Groeten Toon.
Aanbevolen berichten