saxofoon Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 (aangepast) Beste, Ik kan via de Topfield TF7710HDPVR niet alle zenders ontvangen van Canal Digitaal. Met hen heb ik contact gehad en ze geven aan dat ik de receiver moet updaten, omdat via hen alles o.k. is. Alternatief is een nieuwe receiver kopen van Philips. Probleem is dat ik geen update meer vinden kan. De gegevens zijn: Topfield TF7710HDPVR Softwareversie: TF-HSCD 7.00.43 ID:23031 Loader versie:L1.02 Device versie:V2.0.25 Laatste update: 16 novermber 2011 Wie kan mij verder helpen? Ben erg tevreden over deze receiver. Bij voorbaat dank, Saxofoon 28 december 2014 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
saxofoon Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Geplaatst: 29 december 2014 Dag Sjaak, dank voor je reactie. De zenders, ook HD, van Canal Digitaal, staan in de zenderlijst. Maar de ontvangst is er soms even of helemaal niet, bv. Ned.1 HD. Het groene balkje voor ontvangst geeft een goed signaal af. De zender komt niet of valt stil. De zenders die ik volgens Canal Digitaal moet ontvangen , bv. Zender Oost, ontvang ik wel. Ze kunnen me daarom niet verder helpen en zeiden me dat het aan de receiver moet liggen. Ik kom niet verder. Weet je nog een oplossing? Ik ontvang de zenders via Astra en het ontvangstsignaal is 80-90 procent. Hoor graag van je, Saxofoon
satencom Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Welk type CI Module gebruik je Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
saxofoon Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Geplaatst: 29 december 2014 Dag Sjaak, Op de CI module staat het volgende: Gecertificeerd voor: CanalDigital, Telesat en TV Vlaanderen. www.smardtv.com DVBnumber 4945 P/N:910050 R1.1 Technology by SMARD TV De smartkaart van CanalDigital schijnt nog goe te zijn, abonnement voor HD ontvangst Saxofoon
satencom Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Heb je dit probleem sinds kort, heeft het wel goed gewerkt met deze module @Sjaakk gebruikt deze, Aston 1.07 met 2.26 sw die werkt goed Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen