Ga naar inhoud


Hyundai HSS 1010IR +CAM Patch


Gast

Aanbevolen berichten


Even een testtberichtje over de HSS 1010.

 

Allereerst ben ik de hele tijd aan het testen geweest met de kanalenlijst. De kanalenlijsten van de 1000 en 830 zijn (tot nu toe) niet om te zetten naar een kanalenlijst voor de 1010 (dit komt door de verschillende aantallen satellieten en het verschil in grootte van de geheugenchips). Op de site van Prdehoop heb ik een kanalenlijst gevonden voor de 1010 en deze heb ik in de ontvanger geladen. Hierna kwam ik tot de ontdekking dat de patch niet helemaal goed werkte. Alle seca kanalen werkten niet goed en er waren ook problemen op de premierekanalen.

Vervolgens heb ik van deze lijst alle kanalen verwijderd en alleen de eerste 10 nederlandse kanalen laten staan. Vervolgens heb ik de rest van de kanalen handmatig toegevoegd, en toen gingen X-Zone, NGC, Discovery etc. dus ook open. Ook de premiere kanalen werken dan goed.

Vervolgens heb ik deze lijst geupload naar de computer mbv sateditor 1.03 en de lijst bewerkt. Deze bewerkte lijst heb ik weer teruggespoeld en toen kwam ik erachter dat de patch weer niet goed werkte. Na de zenderlijst heb ik nog een keer geprobeerd om de patch (van Satcity) er opnieuw op te zetten, maar dat gaf ook geen succes.

 

Conclusie:

De patch werkt alleen als de zenders handmatig worden ingelezen.

 

De zenders zijn dus wel te editen in het menu van de ontvanger maar niet via een editor op de computer.

 

Verdere ondervindingen zal ik hier op het board plaatsen.

 

Groeten A-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je wat kanalen geven die niet werken?? Volgens mij werkt het hier wel. Maar heb nog niet zo lang gekeken. Maar heb wel veel prem kanalen gezien en ook alle NL kanalen.

Maar ik ga morgen maar weer even kijken. Nu knorren!

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit probleem heb ik ook te maken gehad.

Er zijn 2 goede patches in omloop, de eerste patch is te vinden op de site van onze moderator, de tweede patch (oktober patch) heb ik gevonden op een duits satboard. Deze patch werkt prima, alle kanalen (zoals met de 1000) zijn te onvangen. Ook alle problemen met de zenderlijst zijn opgelost. Ik werk gewoon met ufdedit lezen en schrijven aat goed. Wel de instellingen veranderen in 40 sat. en flash 2 mb.

De 1010 werkt nu uitstekend. Het enigste probleempje dat het geluid niet altijd synchroon loopt met het beeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe commercieel die site is, anders kunnen we hem hier ook geven natuurlijk. Volgens mij is het ook gewoon een hobbysite. Dan kan iedere Hyundai bezitter daar even rondsnuffelen. Heb al een paar dingen opgestoken van hun Forum. Zou een moderator hier even over kunnen antwoorden? Het gaat over die klopgeest site.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...