Ga naar inhoud


CanalDigitaal stopt uitzendingen via Astra 19,2


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Strikt genomen zal het abonnement door Canaldigitaal beëindigd worden wegens het staken van de doorgifte.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik dit vraag omdat mijn oom een half jaar geleden gestorven is maar die had ervoor nogeen ander abo afgesloten nl , nu zijn de nabestaanden aleen half jaar met die firma bezig .

ER is aleen deurwaarder aan de deur geweest bij bejaarden centrum tja die leeft niet meer en juist wat johan zegt er wordt nu iedere maand geld storneert maar die rek bestaat nu niet meer dus ze soppen het zich maar op er is een bewijs van overlijden gestuurt naar die club maar die blijven of bleven afhouden , nu kan het niet meer dus !

Zullen ze nog meer klanten verliezen zal wel niet lang meer duren gaan de abo's weer omhoog

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal wil lijkt het echt van haar klanten af.

Mijn moeder van 80 heeft een denson SD-bakkie en kijkt met haar basis pakket naar de astra 1.

23,5 heeft ze niet.

ook geen internet.

 

nu heb ik CD gebeld en gevraagd of ze voor haar als klant een gratis nieuwe box hadden,en een duo lnb.

dat was niet mogelijk,alleen bij verlenging van 2 jaar,en bijbetaling van 30 euro,en nog es 10 euro verzenden.

 

dus zij mag betalen voor een hd box,zo'n 801 M7, terwijl anderen,oa mijzelf,wel gratis een box aangeboden krijgen ,of korting,nadat je dreigt met opzeggen.

 

ook doorvragen hielp niet helaas.

 

als ze straks die banners in beeld krijgt dan zullen we't nog es proberen,en als dat niets wordt,dan zeg ik 't voor haar op.

 

dan maar digitenne.

ze kijkt toch alleen maar naar de 1e 10 zenders.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu heb ik CD gebeld en gevraagd of ze voor haar als klant een gratis nieuwe box hadden,en een duo lnb.

dat was niet mogelijk,alleen bij verlenging van 2 jaar,en bijbetaling van 30 euro,en nog es 10 euro verzenden.

 

Dus voor 40 euro een fonkelnieuwe ontvanger en duo lnb? Prima deal dacht ik zo!

 

Sommigen is het wel 200 euro waard als ze kunnen blijven kijken met apparatuur die ze gewend waren.

Niet zelden kunnen de ouderen niet omgaan met de nieuwe apparaten: alle knoppen zitten op de verkeerde plaats en alles reageert anders. 3 maal raden wie ze dan bellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij gaan over naar 23.5.

En de klant mag ervoor dokken.

 

Ze betaalt nu al 17.95 per maand.

Was vroeger iets van 6.95.

 

Toen ik een tijdje terug mijn abo compleet opzei was er opeens veel mogelijk.

Te laat voor ze.

 

Zal voor haar ook wel gelden.

Trouwe klanten kunnen ze best nieuwe apparatuur geven.

Als Upc of nu ziggo iets wijzigt krijg je wel gratis een box van hunzelf.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gratis bestaat niet, de andere abonnees betalen die ontvangers.

 

In het verleden kregen de duurdere abonnementen bij een kaartwissel de kaart "gratis".

De lagere abonnementen moesten, afhankelijk van hun abonnement een bedrag omgekeerd evenredig aan hun maandelijkse bijdrage betalen voor de nieuwe kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal waar, ik had jaren terug STB pakket en kreeg zonder extra kosten gewoon de nieuwe toen Seca 2 kaart opgestuurd.

 

Het is van de laatste jaren dat CanalDigitaal er een potje van maakt de 1 mag betalen terwijl de ander een gratis ontvanger in ontvangst mag nemen, ze meten daar gewoon met 2 maten.

 

Als klant verwacht je gelijke behandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zorg je er toch voor dat jij die klant wordt die alles "Gratis" krijgt.

Canaldigitaal adverteert met pakketten, inclusief hardware.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...