Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mijn vu is defect geweest. Na reparatie en het het plaatsen van de nieuwste pli image neemt de ontvanger geen voorgeprogrammeerde programma 's meer op de harde schijf op als de ontvanger geheel is uitgeschakeld.

Hij neemt wel op als ik hem op standby zet.

Voor de reparatie en de toen gebruikte versie 2.1 van pli nam hij goed op als de ontvanger geheel was uitgeschakeld.

Na de opname schakelde hij weer helemaal uit.

Mijn vraag is is deze functie niet meer beschikbaar in versie 4.0 die er nu op staat of moet ik misschien ergens een instelling veranderen in het menu.

m.v.g PW

aangepast door Pietwiet

Pietwiet,

kijk eens naar de boardrevision op je printplaat onder het deksel...

als die gerepareerd is met een ander ouder board, kan het zijn dat je juist geen deepsleep opnames kunt maken

in alle andere gevallen is er niks mis met timers plaatsen en in deep sleep gaan

ciao

uhm overigens

je hebt drie standen

standby

deepsleep

en de stroomkabel is uit getrokken / uitgeschakeld via acdc klok

als het laatste het geval is kun je programmeren wat je wilt

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch

Bedankt voor je antwoord.

Ik denk dat het aan het board ligt.

Bij mij is het board vervangen (was niet meer te repareren) door een werkend exemplaar en ik vermoed nu dat dit een oudere versie is.

Het is jammer dat dit nu niet meer kan, maar ik kan er wel mee leven.

Ik moet nu alleen in de gaten houden als ik opnames inplan, ik hem op standby zet.

m.v.g. PW

Geplaatst:

dat zwarte kassie open schroeven is geen heel grote moeite

en dan een foto maken van het board revision dat erop geprint staat

een reperateur met geweten, zou je natuurlijk een NIEUW board moeten inbouwen

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

ebhoorn,

je kunt ook JOU DUO2 gewoon helemaal uitschakelen via menu

dat noemt men deep sleep

als je dat nog niet kent, moet je eerst eens lezen voor je berichten kaapt

DUO <versus> DUO2

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik had al begrepen dat het een DUO betrof TonskiDutch, begrijpend lezen is bij mij redelijk ontwikkeld, en er is geen enkele reden om je -zoals wel vaker-aanmatigend te uiten.

En uiteraard weet ik dat ik mijn DUO2 via het menu kan uitschakelen. Normaal wordt het display dan zwart, en dan verschijnt er een felle witte LED. Bij het aanschakelen gaat het systeem dan booten. 

Ik heb dus een timer in de toekomst geprogrammeerd en vervolgens de uitschakeloptie deepsleep geactiveerd. Resultaat is dat het systeem niet in deepsleep overgaat. Punt.

En of er sprake is van berichten kapen als we het over een opvolger van de DUO hebben waar ik constateer dat de deepsleep niet werkt zoals by het vorige type, kan betwijfeld worden. Stimuleer liever de discussie of geef achtergrondinfo in plaats van mensen af te zeiken

dan heb je dat helemaal verkeerd begrepen of is het in het verkeerde keelgat geschoten beste ebhoorn

je beschrijft echter een heel ander probleem in het topic van Pietwiet, dat geen probleem hoeft te zijn met jou geavanceerde DUO2

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch

Ik heb hem even open geschroefd en gekeken het board heeft rev 1.2 en heeft als productiedatum 16-11-2009

groeten PW

Geplaatst:

je beseft natuurlijk dat men jou een heel oud (misschien wel second-hand) board ingebouwd heeft

had je garantie?

denk het niet

heb je garantie met nieuw board

denk het niet

of kun je ons berichten wat je reparateur ervan vindt?

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch

Ik heb hem naar een goed bekend staand reparateur gebracht.

Ja ik heb garantie

aangezien we hier geen namen van winkels of bedrijven mogen vermelden vermeld ik de plaats asten maar.

Ik had hier goede ervaringen mee.

m.v.g PW

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...