Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vreemd probleem omdat ik werk in California heb ben ik 3 maanden in LA, maar het netwerk is zwak met mijn Dell 5521 laptop.
Ik heb hier bij een lokale PC zaak een Netis USB wireless gekocht die het vreemd genoeg wel doet met een Macpro book maar niet op mijn Dell inspiron.
Nieuwe drivers gedaan alles geprobeerd, mijn eigen Wifi uitgedaan maar niets.
Als ik klik op aanwezige netwerken ziet hij er niet een...
Met een Probook Macintosh van een vriend hier doet hij het wel...
Maar blijft in Windows 7 64 zoeken maar vind niets...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Dit moet toch echt een driver probleem zijn of hij staat softwarematig uit. Kijk eens in het netwerkcentrum of je hem uit en aan kan zetten. Je moet altijd iets zien qua netwerken. Er zit ook een utility bij waar je ongetwijfeld iets kan instellen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

nee niets werkt, in device manager staat de Netis USB keurig en de laatste drivers erin gezet

Geplaatst:

en via de bijgeleverde utility?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

nee niets, het programma doet  gewoon niets, blijft een Windows probleem omdat de stick het wel doet op Apple

Geplaatst:

ik zou die conclusie niet durven te trekken voor het op een andere pc/laptop uitgetest te hebben

Geplaatst:

ik heb hier van alles gedaan, een clean install gedaan met de firewall uit...services via CMD gedaan alles is daar goed...maar in Netwerken kan ik de USB niet vinden buiten de device manager

Geplaatst:

wat zou het voordeel moeten zijn? Ik weet dat de USB werkt, heb net een andere hard disk in mijn laptop met Hackintosh gezet, en de USB doet het gewoon in Mac OS X op mijn laptop, maar zodra weer terug naar Windows 7 doet hij niets

Geplaatst:

Beste U,

het is erg eenvoudig om dit eens te proberen. Als het hiermee wel werkt dan ligt het duidelijk aan de software en niet aan de hardware.

Knoppix bijvoorbeeld is een erg flexibele Linux versie, die op allerlei systemen direct werkt inclusief netwerk. 

Geplaatst:

is dat niet iets wegens de licenties???

knip

plak

Dell iDRAC7 License Installation Utility
This utility is for customers who have recently replaced the motherboard and need to reinstall the iDRAC7 Enterprise license locally (with no network connectivity) and activate the dedicated NIC. This utility installs a 30-day trial iDRAC7 Enterprise license and allows the user to reset the iDRAC from shared NIC to dedicated NIC.

of soortgelijks...

heb dat ook al eens gehoord van een medewerker van André Rieu op tour.

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

@

Tonskidutch

denk dat dit weinig met mijn probleem te maken heeft, immers is dit gewoon een USB Wireless en zou gewoon moeten werken.

@

verkerkbr

Wederom lees je mijn bericht niet, ik heb hackintosh draaien waar de stick het wel doet, dus hoef ik niet anders te proberen

Geplaatst:

Het was mij niet helemaal duidelijk in welk systeem je Hackentosh had gezet.

Met Knoppix kun je mogelijk zien welke driver er geladen wordt, als dit tenminste ook werkt.

Mogelijk gaat Windows uit van een verkeerde driver. Kun je het systeem ook niet pingen ?

Geplaatst:

Hackintosh is een systeem: OS X (Macintosh)
Nee pingen kan alleen maar als er netwerk verbinding is..lol

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...