Ga naar inhoud

philips dvdr 725h hardeschijf leesbaar maken in pc

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een defecte dvdr van philips

Nu staan er nog opnames op de hardeschijf die ik graag leesbaar wil maken op een pc

Nu heb ik de hardeschijf aan de pc hangen maar er komt geen drive letter in beeld

waarschijnlijk een aparte/vreemde partitie waar windows niet mee overweg kan

weet iemand of dit mogelijk is om de bestanden te backupen vanaf de hardeschijf ?

Geplaatst:

Dat hadden we al eens... met zo een Phlips DVDrec

volgens mij is het een raw filesystem hetgeen je niet met een windows kist kunt lezen

enkel met extra hulpsoftware

Bovendien er komt nooit een partitie of driveletter onder windows als windows zelve dat filesystem gewoon weg niet herkent.

Ga ook niet prutsen in windows want dan kun je dat filesystem ook duurzaam vernietigen...

zoek een juist tool

op de bekende dvdrecorder fora weet men je beslist verder te helpen inzake dit type phlips

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Het gaat om een Philips 725h

De recorder is overleden

Nu wil ik nog wat opnames backuppen van de hardeschijf maar krijg hier geen toegang tot

Met isobbuster heb ik wel wat vob bestanden gevonden

Alleen dat programma wil ze niet extracten van de schijf

Dus als iemand nog een soortgelijk programma weet als ISO Buster dan hoor ik dat graag !

Geplaatst:

Het gaat om een Philips 725h

De recorder is overleden

Nu wil ik nog wat opnames backuppen van de hardeschijf maar krijg hier geen toegang tot

Met isobbuster heb ik wel wat vob bestanden gevonden

Alleen dat programma wil ze niet extracten van de schijf

Dus als iemand nog een soortgelijk programma weet als ISO Buster dan hoor ik dat graag !

uhm dat is een contradictie toch?

je kunt er geen toegang tot krijgen en isobuster leest wel bestanden

ra ra :blink:^_^

wat zegt eigenlijk het diskmanagement over die hdd???

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

uhm dat is een contradictie toch?

je kunt er geen toegang tot krijgen en isobuster leest wel bestanden

ra ra :blink:^_^

wat zegt eigenlijk het diskmanagement over die hdd???

ik bedoelde daar mee dat windows de schijf niet ziet op de normale manier

Je krijgt hem wel te zien in apparaat beheer

maar kunt er in windows verder niks mee

• Moderator
Geplaatst:

Dat je er niets mee kunt is normaal.

Bij dit soort recorders heeft met opzettelijk de data en het operating systeem niet uitwisselbaar gemaakt om (illegaal) kopiëren te voorkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

ik wil de recorder niet herstellen ik wil de data herstellen die op de hardeschijf van het apparaat staat

Tja, kennelijk is het ts niet duidelijk dat de harde schijf zonder de bijbehorende recorder onbruikbaar is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...