mixfreak Geplaatst: 30 december 2014 Geplaatst: 30 december 2014 Hallo, Ik heb een defecte dvdr van philips Nu staan er nog opnames op de hardeschijf die ik graag leesbaar wil maken op een pc Nu heb ik de hardeschijf aan de pc hangen maar er komt geen drive letter in beeld waarschijnlijk een aparte/vreemde partitie waar windows niet mee overweg kan weet iemand of dit mogelijk is om de bestanden te backupen vanaf de hardeschijf ?
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2014 Geplaatst: 30 december 2014 Dat hadden we al eens... met zo een Phlips DVDrec volgens mij is het een raw filesystem hetgeen je niet met een windows kist kunt lezen enkel met extra hulpsoftware Bovendien er komt nooit een partitie of driveletter onder windows als windows zelve dat filesystem gewoon weg niet herkent. Ga ook niet prutsen in windows want dan kun je dat filesystem ook duurzaam vernietigen... zoek een juist tool op de bekende dvdrecorder fora weet men je beslist verder te helpen inzake dit type phlips Coles Corner Richard Hawley
mixfreak Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Geplaatst: 31 december 2014 (aangepast) Ok bedankt voor de reactie ! ik ga eens verder zoeken 31 december 2014 aangepast door mixfreak
Steve Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 wat is het voor een type dvdr recorder en wat is de klacht ?
mixfreak Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 Het gaat om een Philips 725h De recorder is overleden Nu wil ik nog wat opnames backuppen van de hardeschijf maar krijg hier geen toegang tot Met isobbuster heb ik wel wat vob bestanden gevonden Alleen dat programma wil ze niet extracten van de schijf Dus als iemand nog een soortgelijk programma weet als ISO Buster dan hoor ik dat graag !
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Het gaat om een Philips 725h De recorder is overleden Nu wil ik nog wat opnames backuppen van de hardeschijf maar krijg hier geen toegang tot Met isobbuster heb ik wel wat vob bestanden gevonden Alleen dat programma wil ze niet extracten van de schijf Dus als iemand nog een soortgelijk programma weet als ISO Buster dan hoor ik dat graag ! uhm dat is een contradictie toch? je kunt er geen toegang tot krijgen en isobuster leest wel bestanden ra ra wat zegt eigenlijk het diskmanagement over die hdd??? Coles Corner Richard Hawley
Steve Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 als je de recorder wilt herstellen ?geef dan exact op wat hij nog wel of niet doet
mixfreak Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 ik wil de recorder niet herstellen ik wil de data herstellen die op de hardeschijf van het apparaat staat
mixfreak Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 uhm dat is een contradictie toch? je kunt er geen toegang tot krijgen en isobuster leest wel bestanden ra ra wat zegt eigenlijk het diskmanagement over die hdd??? ik bedoelde daar mee dat windows de schijf niet ziet op de normale manier Je krijgt hem wel te zien in apparaat beheer maar kunt er in windows verder niks mee
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2015 Moderator Geplaatst: 1 januari 2015 Dat je er niets mee kunt is normaal. Bij dit soort recorders heeft met opzettelijk de data en het operating systeem niet uitwisselbaar gemaakt om (illegaal) kopiëren te voorkomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Steve Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 de data op de schijf heeft wel deze recorder nodig om het af te spelen.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2015 Moderator Geplaatst: 1 januari 2015 ik wil de recorder niet herstellen ik wil de data herstellen die op de hardeschijf van het apparaat staat Tja, kennelijk is het ts niet duidelijk dat de harde schijf zonder de bijbehorende recorder onbruikbaar is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen