daltonagf Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 ik ben zo dom geweest om na het flashen van de bootloader eerst de vu met de schakelaar uit te zetten ipv door te gaan met een nieuwe image. nu heb ik alleen nog maar een rode led + zwart display. opnieuw updaten van de bootloader lukt niet. wat is de beste manier om nu de vu tot leven te wekken, mvg rob
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 welke bootloader voor UNO? stuur maar naar de importeur dus I Am Gone Love You JESTOFUNK
daltonagf Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 naam bestand bootloader cfe_cfe_auto, . zijn er geen andere mogelijkheden dan terug naar de importeur?? mvg rob
Frans B Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Kan je nu niet gewoon een image flashen ? Zover ik weet is dit de manier hoe het moet als je de bootloader hebt vervangen. System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2015 Moderator Geplaatst: 1 januari 2015 Zelf de handelingen uitvoeren die de importeur toepast, dat zal waarschijnlijk via jtaggen de bootloader in het geheugen zetten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
daltonagf Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 is er via de rs323 poort niets mogelijk? en de bootloader voor de uno is die ergens te downloaden? als het via jtaggen moet zal ik toch eerst de goede bootloader moeten hebben , voordat ik zo`n printje bestel mvg rob
daltonagf Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 als ik deze procedure uitvoer (zoals in de bijlage van aevegroen) zou het probleem opgelost moeten zijn? mvg rob VU (2).pdf
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 (aangepast) naam bestand bootloader cfe_cfe_auto, . zijn er geen andere mogelijkheden dan terug naar de importeur?? mvg rob neen terug naar importeur jtag procedure niet publiek bekend zorry ik had die vergeten.... maar die is niet voor publiek en ook niet getest op een Uno 1 januari 2015 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
daltonagf Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Geplaatst: 1 januari 2015 Cypress CY7C68013A EZ-USB FX2LP USB2.0 board besteld , kost niet veel (11 euro) ik laat in nog weten of het hiermee lukt, . gr rob
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2015 Moderator Geplaatst: 1 januari 2015 Moedig! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator wiz Geplaatst: 2 januari 2015 Moderator Geplaatst: 2 januari 2015 tja, zonder bootloader zal het ding niet heel veel meer zelf kunnen. Als je inderdaad al die files kan bemachtigen en zo'n cypress boardje dan lijkt me dat wel het proberen waard. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
daltonagf Geplaatst: 5 januari 2015 Auteur Geplaatst: 5 januari 2015 mocht er iemand zijn die nog orginele vu+ uno bootloader heeft hou ik me aanbevolen, mvg rob
muppet Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Google eens op vu+ uno jtag staat genoeg vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
sjappie666 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Ik zou geen geld meer in een VU+Uno gaan steken. Dat geld kun je beter gebruiken om een VU+Solo2 te kopen. Maar meestal via de rs232 kun je hem wel weer aan de praat krijgen.
daltonagf Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Geplaatst: 5 februari 2015 ik kan bevestigen dat je de vu+ op deze manier zoals, beschreven in het pdf`je, weer tot leven kan wekken, mvg rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen