Ga naar inhoud


[Pioneer] Originele Dynamite 4.41 Firmware


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Kan iemand mij vertellen waar ik de originele Dynamite 4.41 Firmware kan downloaden? Op de site van Dynamite (www.worex.ee) zie ik het niet.

Tijdens het de-compileren en unpannen van de En- en NL versies die op de Pioneerware (site van MikeL) staan kwamen diverse members in een 02-error.

Ben nl. aan het kijken waarom men in de Nederlandse versie de menu-items alleen maar met de pijltjestoetsen en ok kan selekteren en waarom niet met een nummer zoals in de Engelse versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Wim,

 

Volgens mij heeft Dynamit alleen de versie 4.41 voor de 14xx modellen op zijn site gezet.

 

Deze versie is door Mike voor de 15xx omgezet.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim,

 

De engelse 4.4x en 5.00 zijn door Andy enkel voor de 14xx uitgebracht. Als je de 4.4xEN voor de 15xx wilt hebben, zal hem zelf opnieuw moeten Glueen, of van mijn site halen.. De Engelse versies voor de 15xx op mijn site doen het nl ook gewoon met de nummers.. Maar zodra je nog maar iets in het main-menu (\INSTALL\PERSO.PAN) veranderd, verlies je deze functie....

 

Groetjes,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mike

 

Dan ga ik niet verder knutselen. Wilde nl proberen of de nummers in de Nederlandse versie kon laten werken en dat lukte dus niet doordat ik errors in o.a. de perso-file kreeg.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...