deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 Hallo. Ik heb een canaal digitaal hd basispakket in samenwerking met de topfield srp 1401. Alles werkt naar behoren krijg alleen geen ondertiteling op Discovery HD Showcase . Zijn er meer mensen met dit probleem en iemand een oplossing ? Groeten.
blackeyes Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 ken je aanzetten in je menu op je ab (dvb-dutch) vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Geplaatst: 4 januari 2015 Dank je black eyes. Maar dat heb ik natuurlijk gedaan. ondertiteling op dvb-dutch. Maar niks in beeld.
blackeyes Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 (aangepast) als die aangevinkt staat dan eerst ok drukken dan moet je de subs heben hier net gekeken (tanked) en de subs zijn er wel op 4 januari 2015 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Geplaatst: 4 januari 2015 Ik snap hoe ik de ondertiteling aan moet zetten. En dat het bij jou werkt. Hier niet helaas. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? Subs bij Na geo wild en dergelijke werkt gewoon . Alleen Swowcase dus niet.
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 Zou normaal moeten werken, hier ondertitels. Op mijn LG tv afstandbediening moet ik Qmenu indrukken en dan gaan naar ondertiteling en Nederlands aan vinken. Kan best zijn dat je dit bij verschillende zenders moet herhalen.
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Geplaatst: 4 januari 2015 Ja dat dachtik ook. Werkt verder wel bij andere zenders. Heb alleen de optie bij ondertiteling ( geen) of (dvb - dutch) .
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Geplaatst: 4 januari 2015 Bij mijn satontvanger dan. Zie zo geen ondertitel opties bij mijn panasonic viera lcd tv.
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Geplaatst: 4 januari 2015 Ja die heb ik aangevinkt. Uit en aanvinken werkt bij zenders als na geo wild en anderen. Niet bij discovery showcase hd. Als enige
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 Je hoeft niet verder te zoeken, heb net gemerkt dat de ondertiteling nu en en dan weg valt of te laat is, zal waarschijnlijk aan de uitzending liggen.
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Geplaatst: 4 januari 2015 Nou dat hoop ik dan maar. Ik heb helemaal geen subs. Heb al wel begrepen dat sommige andere ontvangers geen problemen hebben. En heb vorig jaar eens een maand gratis preview gehad bij mijn nieuwe kaart en herrinner me dat er toen ook al geen ondertiteling bij showcase was op mijn topfield. Groeten...
blackeyes Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 (aangepast) hier de hele middag gekeken (la ink) en niks gemerkt van subs weg of te laat met een vu duo perfecte subs gehad 4 januari 2015 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
1pm Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Nou hierook niks hoor ga ik op de geleknop dan zie ik ac3 staan dan deze staat goed hoor ik wel engels dan ga ik naar dutch geen ondertiteling hoor mss doe ik iets verkeert , op new enigma dan ! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
jako87 Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 En als je gewoon op de knop 'subtitle' drukt van je afstandbediening?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen