Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo.   Ik heb een canaal digitaal hd basispakket in samenwerking met de topfield srp 1401.

Alles werkt naar behoren krijg alleen geen ondertiteling op Discovery HD Showcase .   Zijn er meer mensen met dit probleem en iemand een oplossing ?      Groeten.

Geplaatst: (aangepast)

als die aangevinkt staat dan eerst ok  drukken dan moet je de subs heben

hier net gekeken (tanked) en de subs zijn er wel op

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

Ik snap hoe ik de ondertiteling aan moet zetten.    En dat  het bij jou werkt.   Hier niet helaas.    Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?   Subs bij Na geo wild en dergelijke werkt gewoon .   Alleen Swowcase dus niet.     

Geplaatst:

Zou normaal moeten werken, hier ondertitels. Op mijn LG tv afstandbediening moet ik Qmenu indrukken en dan gaan naar ondertiteling en Nederlands aan vinken. Kan best zijn dat je dit bij verschillende zenders moet herhalen.

Geplaatst:

Nou dat hoop ik dan maar.  Ik heb helemaal geen subs.   Heb al wel begrepen dat sommige andere ontvangers geen problemen hebben.     

En heb vorig jaar eens een maand gratis preview gehad bij mijn nieuwe kaart en herrinner me dat er toen ook al geen ondertiteling bij showcase was op mijn topfield.

Groeten...

Geplaatst: (aangepast)

hier de hele middag gekeken (la ink) en niks gemerkt van subs weg of te laat

met een vu duo perfecte subs gehad

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

Nou hierook niks hoor ga ik op de geleknop dan zie ik ac3 staan dan deze staat goed hoor ik wel engels dan ga ik naar dutch geen ondertiteling hoor mss doe ik iets verkeert , op new enigma dan !

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen