Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ben nieuw op dit forum dus neem me niet kwalijk als ik iets vraag wat misschien al uitgevonden is.

Woon op Cabo Verde en mijn parabool gericht op Hispasat vanwege goede ontvangst en leuke progamma`s en sport.

Heb ik een kaart nodig of is het systeem hetzelfde als bij cccam service? En wat ga ik ontvangen op Oscam?

Of zijn er andere alternatieven die het ook goed doen voor Hispasat, cccam stopt er waarschijnlijk mee dus vandaar.

Geplaatst:

OScam gebruik je om je kaart de zenders te laten decoderen hier kun je ook mee wan sharen alleen daar mag hier niet over gesproken worden lan sharen wel.

Zonder een cccam of oscam in je ontvanger aangenomen dat je een enigma2 reciever hebt kun jeje kaart niet gebruiken.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

OScam gebruik je om je kaart de zenders te laten decoderen hier kun je ook mee wan sharen alleen daar mag hier niet over gesproken worden lan sharen wel.

Zonder een cccam of oscam in je ontvanger aangenomen dat je een enigma2 reciever hebt kun jeje kaart niet gebruiken.

Wat voor een kaart heb ik dan nodig, vele jaren geleden was dat een fun kaart maar ik denk dat de tijden wel veranderd zijn.

Geplaatst:

Wat dacht je van de kaart die de provider verschaft als je een abonnement afsluit?

Ja Jako maar daar ligt het nu net aan, ik woon op Cabo Verde ben een kaaskop (nld) en die provider vind je hier niet. Portugal en Spanje wel natuurlijk en dan begint het verhaal om een abonnement af te sluiten, doen ze niet via telefoon hoor. Daarom dacht ik, is er niet iets zodat je zonder een kaartje aan de slag kan, als ik in Nederland zat was het gemakkelijk zat.

Geplaatst:

Wat wil je nu precies wil je een kaart hebben voor Nederlandse kanalen of een kaart voor Spaans Portugese kanalen hispasat is alleen Spaans Portugees en enkele andere zenders voor de Nederlanmdse moet je op de 19,2 / 23,2 richten.

Geplaatst:

Geen abonnement met providerkaart is alleen FTA kanalen, ook met oscam!

Wat je verder allemaal wel of niet kunt "regelen" is niet interessant.

Dat is waar alleen ts heeft nog geen duidelijkheid gegeven

Geplaatst:

Nee, die gast denkt dat hij met een of andere softcam die kanaaltjes alternatief open kan peuteren.

Met "cccam" stopt ermee bedoelt hij dat zijn illegale wanshare er binnenkort mee stopt.

Geplaatst:

Nee, die gast denkt dat hij met een of andere softcam die kanaaltjes alternatief open kan peuteren.

Met "cccam" stopt ermee bedoelt hij dat zijn illegale wanshare er binnenkort mee stopt.

Ja ik ben zeker TE gast op dit forum en weet niet eens wat wanshare betekent, behalve dat het Engels klinkt. Dan heb ik niet eens een BOX, laat staan een schotel antenne van 180 cm want ik woon op Cabo Verde weet je nog wel?

Ik wil dus een box gaan kopen en spaanse en portugese zenders kijken, nu hoor ik dat daar een abonnement voor nodig is en dat is logisch, hoe ga ik zo`n abonnement krijgen voor spaanse en portugese zenders op Hipasat.

Laat dat cccam gebeuren ook maar had niet begrepen dat het zoveel stof doet opwaaien bij sommige forum leden, dus als iemand mij nu gewoon gaat zeggen hoe het makkelijkst aan een kaartje te komen voor bovengenoemde zenders zijn we al een stuk verder, ja toch theparasol

Geplaatst:

Doe nu maar niet zo onnozel want in je openingsbericht heb je het zelf over "cccam service" die er mogelijk binnenkort mee stopt.

Wil je een officieel abonnement zul je hier moeten aankloppen:

http://www.plus.es

Verder kun je via een "derden" regeling, van die bedrijven die kaarten voor je aanvragen via tussenpersoon, ook aan benodigde abonnement komen maar behalve dat je dan (flink) meer betaald heb ik daar persoonlijk geen ervaring mee.

Hierdoor omzeil je de problemen dat bv de provider geen zaken met je wilt doen omdat ze bv alleen inwoners van Spanje en Portugal als abonnee willen hebben.

Geplaatst:

Doe nu maar niet zo onnozel want in je openingsbericht heb je het zelf over "cccam service" die er mogelijk binnenkort mee stopt.

Wil je een officieel abonnement zul je hier moeten aankloppen:

http://www.plus.es

Verder kun je via een "derden" regeling, van die bedrijven die kaarten voor je aanvragen via tussenpersoon, ook aan benodigde abonnement komen maar behalve dat je dan (flink) meer betaald heb ik daar persoonlijk geen ervaring mee.

Hierdoor omzeil je de problemen dat bv de provider geen zaken met je wilt doen omdat ze bv alleen inwoners van Spanje en Portugal als abonnee willen hebben.

Dat is een soort webshop waar je div. pakketen kan kopen voor je kaartje en dat zijn er nogal wat. Voor dat kaartje zal ik dus naar Spanje moeten en dan is nog de vraag of deze afgeven wordt aan een niet inwonende, zelfde als in Nederland dus.

Het moet gezellig blijven dus een derde partij er bij halen schiet ook niet op, misschien dat iemand zo,n kaartje heeft liggen die er niets meer mee doet, ex inwonende van Spanje bijv.

Dan kom ik toch nog even terug op dat cam service gebeuren, weet daar echt helemaal niets van maar het trok mij toch de aandacht. Daar heb je ook een legaal geactiveerd kaartje voor nodig dus zo gemakkelijk is het nu ook weer niet, en ook niet goedkoop als het tenminste voor jezelf alleen is en blijft.

Geplaatst:

Als je woon achtig in een land bent sta je ook ingeschreven daar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...