Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je woon achtig in een land bent sta je ook ingeschreven daar.

Ik sta ingeschreven in Cabo Verde, en hier hebben ze geen kaartjes...helemaal niemand. Maar ze kijken wel zon tv, tv cabo etc. zonder kaartjes...dus?

Ik wil het met een kaartje doen zoals het hoort maar het hele eiland heeft daar tabak aan, gewoon gezellig sh....ren. Ik wil maar zeggen krom is krom en recht is recht.

Geplaatst:

Waar valt cabo verde onder misschien kun je daar een kaart krijgen.

Moet mogelijk zijn.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

1. Cabo Verde is onafhankelijke republiek, eerst een kolonie van Portugal en een eilanden groep van het continent Africa.

Hier verkopen ze de boxen compleet geinstalleerd, zonder kaartje. Zelfs telecom levert geen kaartje je moet het doen met de box via internet. Tja ruikt ook weer als...

Geplaatst:

Het zal er wel mooi wonen zijn maar wat een bananenrepubliek :)

Als ik het zo 123 optel heb je geen enkele provider die daar ook maar wat levert... of wil leveren aangezien iedereen toch aan zijn "share" vasthoudt.

Geplaatst:

Tja als niemand aanlevert moet je wel maar dan gaat ook niemand aanleveren.

Je ziet wel vaker is een cirkeltje.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Cabo Verde (Cap Vert) heeft een aanbod van Canalplus (franse televisie) waarop je je legaal kunt abboneren.

http://www.canalplus-afrique.com/grille-tv/toutes-les-chaines

en

http://www.canalplusgroupe.com/canal+-overseas.html

Kies Cap Vert naast het wereldbol icoon.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Klopt het is zeker een bananen  replubiek, en dat zijn een van de problemen hier...ze houden hier meer van rommelen in de marge dan gewoon eens iets strak doen zoals het moet. Ja voor 9 euro per maand heb je hd ontvangst van vele kanalen dus....

maar ik ga toch eens kijken bij de Fransen wat zij kunnen aanbieden.

Geplaatst:

Het zal er wel mooi wonen zijn maar wat een bananenrepubliek :)

Als ik het zo 123 optel heb je geen enkele provider die daar ook maar wat levert... of wil leveren aangezien iedereen toch aan zijn "share" vasthoudt.

Zo steekt het in elkaar, waarom zou je een banaan kopen als je ze in de bergen kunt plukken, pikken, leasen...uhh weet ik veel mag dat niet dan?

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je peanuts betaalt krijg je monkeys!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Indien je een abonnement afneemt, kijk dan wel even, of de kaartjes niet gekoppeld zijn met de ontvanger, want dan ben je in bepaalde gevallen niks met cccam, oscam enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Indien je een abonnement afneemt, kijk dan wel even, of de kaartjes niet gekoppeld zijn met de ontvanger, want dan ben je in bepaalde gevallen niks met cccam, oscam enz.

Hoe kan je dat omzeilen of beter gezegd hoe kan ik zien dat de kaart niet gekoppeld is met de ontvanger?

Geplaatst:

Tja als niemand aanlevert moet je wel maar dan gaat ook niemand aanleveren.

Je ziet wel vaker is een cirkeltje.

Ik denk dat ik mij er maar bij moet neerleggen, dan maar een shared product heb er ook niet om gevraagd. Als het dan toch de normaalste zaak van de wereld is hier op CV. kan je dit signaal dan ook sharen in huis, heb een groot huis en veel kamers dat zou wel handig zijn.

Geplaatst:

Ik denk dat ik mij er maar bij moet neerleggen, dan maar een shared product heb er ook niet om gevraagd. Als het dan toch de normaalste zaak van de wereld is hier op CV. kan je dit signaal dan ook sharen in huis, heb een groot huis en veel kamers dat zou wel handig zijn.

Ja, dat kan. Hangt wel af welke ontvangers je hebt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Heb voor armoede een chinese receiver gekocht, iets beters was hier niet te vinden. een HD world ,,HD  6+,,

Even opschrijven wat ie allemaal kan.

3g ondersteuning, movie online, HDTV, wifi, HDMI, full HD 1080P, you tube, USB 2x, ethernet port, iso, ebook, firmware upgrade via usb, file manager, music player, picture player, hd media player, language supported, epg, pvr, dvb-s2 tuner.

Nu weet ik niet of het gebasserd is op een Linux os, kan op Internet ook niet het merk terug vinden....beetje vaag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...