Ga naar inhoud

astra/hotbird weinig kanalen op hotbird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

daar is ze weer.<p>ik heb van de week me spullen gekregen om astra en hotbird samen op 1 schotel te ontvangen.<p>italiaanse philips goldbox seca

triax 78 cm

2 universele lnb`s alps

diseq shakelaar

triax dubbele lnb houder

en de rest<p>ik heb de gebruiksaanwijzing van redcat opgevolgt

die in de FAQ staat.<p>eerst astra kanalen geinstaleerd en opgeruimd de kanalen die ik niet gebruik verwijderd, heb ik 218 kanalen over.signaal groen over de 5<p>toen de hotbird;de kabel van astra van de diseq afgehaald en kanalen toevoegen eerst heb ik bij schotel instellen veranderd wat er veranderd moet worden.<p>schotel overige freqentie goed gezet schakeling nee.signaal groen over de 5<p>en toen kanalen gaan toevoegen de eerste keer kreeg ik 172 kanlen beetje weinig dus heb ik me lnb ietsjes verdraait en toen weer kanalen toegevoegt(schotel 2) vond ie er weer wat 50 en zo ben ik verder gegaan telkens ietsje de lnb draaien en toevoegen maar telkens vind ie maar een paar kanalen ik heb er nu zòn 350 gevonden maar meer krijg ik er niet bij terwijl me signaal meter groen is over de 5.<p>ik zou hem toch graag volledig willen hebben en in de gebruiksaanwijzing van redcat stond dat er meer dan 1000 kanalen op de hotbird staan dus moet ie toch vol komen met 999.<p>wie weet waarom ie niet alles ontvangt zodat ik 999 kanalen heb.<p>groetjes femja

Geplaatst:

is al opgelost!<p>ik heb net als beschrven stond in enkele topics hiervoor kanalen gezocht zonder de diseq ertussen en 765 kanalen erbij in 1 keer laten zoeken.<p>nu morgen kijken als ik de diseq ertussen doe dat dan niet alles weg is.<p>gr femja

Geplaatst:

probleem met diseqc.<p>ik heb zonder de diseq me kanalen ingelezen eerst de astra en toen de hotbird dus rechtstreeks een kabel per lnb, alles mooi op volgorde gezet en lege kanalen eruit enz. een hele klus.<p>ik heb net dan me diseq ertussen gezet schotel 1 signaal meter 5 en schotel 2 signaalmeter ook op vijf, beeld op astra maar niet op de hotbird alle kabels nagelopen vernieuwd alles weer 1 voor 1 rechtstreeks op me reciever allebei beeld.<p>met de diseq ertussen krijg ik wel astra en geen hotbird ik lees nog eens de faq van redcat door staat er een stukje over een schakelaar of push button op de diseq die heb ik niet.<p>heb ik de verkeerde diseq gekocht?<p>ik heb een johansson diseq 2 inputs/1 output diseqc 1.0 switch

er stond bij voor alle seca ontvangers voor het ontvangen van astra en hotbird.<p>groetjes femja

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.