Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo beste leden!!

ik ben hier nieuw. eigenlijk las ik veel berichten hier maar nu zit ik met een probleem waar ik niet uit kom.dus HELP!!!

ik heb een dream multimedia ding 800 hd pvr. sindskort kom ik er niet meer in nadat ik waarschijnlijk verkeerd heb geflashed. nu krijg ik een melding op de box: error! no CA found..

kan ik in dat ding komen om zo een nieuwe software opzetten? is dat een optie? hoe doe ik zoiets? 

alvast bedankt voor alle toekomstige reacties van de leden.

grts

Geplaatst:

Als het een clone is dan wordt dat hier niets! Is het een originele dan mag je hier precies vertellen wat je hebt gedaan.

Welke image stond erop voordat je besloot te flashen? Waar heb je de image vandaan die je er nu hebt geflashed?

Geplaatst:

Je kunt de box uiteraard nog steeds serieel benaderen. Gewoon een seriële nul-modem kabel tussen je PC en DM800 leggen. Via DreamUp en originele image kun je weer flashen. Heb je geen seriële poort meer op je PC dan koop je een USB naar seriële bridge. Kost rond de €30 max.

Geplaatst: (aangepast)

hallo beste leden!!

ik ben hier nieuw. eigenlijk las ik veel berichten hier maar nu zit ik met een probleem waar ik niet uit kom.dus HELP!!!

ik heb een dream multimedia ding 800 hd pvr. sindskort kom ik er niet meer in nadat ik waarschijnlijk verkeerd heb geflashed. nu krijg ik een melding op de box: error! no CA found..

kan ik in dat ding komen om zo een nieuwe software opzetten? is dat een optie? hoe doe ik zoiets? 

alvast bedankt voor alle toekomstige reacties van de leden.

grts

Dat zal niet simpel zijn, zoals Mimisiku gezegd heeft als het een clone is kunnen we het helaas hier niet bespreken,welke laatste bootloader zat er op e.c.t.

P.m. me maar om verder af te spreken.

Gr

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

:D dat geldt volgens mij ook met prive berichten !

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst: (aangepast)

:D dat geldt volgens mij ook met prive berichten !

Dat wil nog niet zeggen dat ik via p.m. uitleg hoe die het moet doen.

Er staat toch duidelijk ''P.m. me maar om verder af te spreken.''

aangepast door usefullaliman

Geplaatst:

wat hij buiten het zicht van dit boord doet of prive  is toch niet in strijd  met de regels

of zie ik dit verkeerd

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

wat hij buiten het zicht van dit boord doet of prive  is toch niet in strijd  met de regels

of zie ik dit verkeerd

@Digiwiew, precies,wat er buiten deze board om gaat is volgens mij niet in strijd met de board regels

• Moderator
Geplaatst:

Dat zal niet simpel zijn, zoals Mimisiku gezegd heeft als het een clone is kunnen we het helaas hier niet bespreken,welke laatste bootloader zat er op e.c.t.

P.m. me maar om verder af te spreken.

Gr

Onze regels

3. Illegale zaken mogen hier niet besproken worden!

Ook discussies over illegale clone boxen en/of cardsharing zijn taboe.

4. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerptitel

Verder kan je via dit board privé met anderen communiceren (PB = Privé Bericht ). Het is echter niet wenselijk om openlijk in een bericht:

- te vragen om "iets" per PB te ontvangen.

- te melden dat je een PB stuurt of verstuurd hebt.

- te melden dat je via PB iets aan kunt bieden.

Een privé vraag of aanbod aan een lid hoort dus privé te blijven. Dan is het dus verstandig om dergelijke vragen of opmerkingen gewoon via PB te plaatsen. De persoon die een PB ontvangt wordt daarvan (indien gewenst) automatisch uitgebreid op de hoogte gebracht. Daar hoef je die persoon dus niet via het forum op te wijzen.

http://www.sat4all.com/regels

Duidelijk toch?

Het is in dit draadje alleen nooit duidelijk geworden of een officiële box met "clone" software geflashed is of een clone box met officiële software....

En wanneer je niet snapt wat er verkeerd is aan nagemaakte merkartikelen, tja...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Precies! En er ligt een sluipmoordenaar op de loer....

Als een medelid openlijk aanbiedt om één en ander via PM te regelen kán een andere clone gebruiker doen besluiten op diezelfde wijze te werk te gaan! Zo worden dus tóch via Sat4all clones 'gerepareerd' zij het indirect...

Geplaatst:

het is niet duidelijk of het hier om een clone gaat  dan wel een echte box

er word er maar gelijk van uitgegaan dat het een clone is :(

zie deze uitspraak

En wanneer je niet snapt wat er verkeerd is aan nagemaakte merkartikelen, tja...

dus deze stelling  slaat de plank mis als het geen clone is toch ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

• Moderator
Geplaatst:

Onze regels

.......

Het is in dit draadje alleen nooit duidelijk geworden of een officiële box met "clone" software geflashed is of een clone box met officiële software....

Het een sluit het ander niet uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

dat begrijpt toch iedereen

dat nep  hier niet besproken word

mag er van uit gaan dat iedereen de regels leest en kent toch

is een echte box  met clone software dan nagemaakt of een fout dan wel vergissing van de gebruiker?

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Geplaatst:

Het blijft natuurlijk deduceren.. Maar feit is dat je met een originele box mét normale firmware deze melding nooit zult krijgen! Een clone dus... Mede door het feit dat je van de TS ook geen enkele reactie meer ziet.. Dan lijkt het gauw dat hij toch een clone heeft (en dat dus waarschijnlijk dondersgoed weet). Valt trouwens op dat de meeste DM800 vragen hier toch weer uitlopen op clones.. Ze blijven dus hengelen naar hulp. Een pluspunt voor Sat4all waar de kennis klaarblijkelijk (en terecht) hoog wordt ingeschat...

Geplaatst:

daar heb je gelijk in heb hier nooit  deze melding gehad

zal wel zo zijn

dat is een mooi opsteker voor sat4all :)  :P  ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...