Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

k heb de Dreambox 800 HD pvr wil graag weten hoe ik een clone herkent met de orginele.

Wil de Dreambox hd 800 SE  aanschaffen wil ook weten waar ik op moet letten voor de clone

Geplaatst:

k heb de Dreambox 800 HD pvr wil graag weten hoe ik een clone herkent met de orginele.

Wil de Dreambox hd 800 SE  aanschaffen wil ook weten waar ik op moet letten voor de clone

Let op de prijs! Als het minder is dan 300 euro voor een DM800se dan is het vrijwel zeker een clone. Een andere herkenning is als er een "abonnement" mee verkocht wordt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Genuine Dreambox Plugin downloaden en uitvoeren...

Als hij 2de hands gekocht wordt, gewoon aan de verkopende partij vragen of ze er even de originele Dream firmware in willem flashen! Willen ze dat niet, weet je meteen genoeg...

• Like 1
Geplaatst:

gewoon aan de verkopende partij vragen of ze er even de originele Dream firmware in willem flashen! Willen ze dat niet, weet je meteen genoeg...

Is geen garantie! Tegenwoordig draaien clones met A8P sim gewoon de originele software.

Koop gewoon bij een bekende sat-shop, en inderdaad de prijs zegt meestal genoeg. Verder heeft een originele box nooit ingebouwde wifi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...