Gast Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 Hallo, Dag beste vrienden. Ik heb een "defekte" dig. sat. ontvanger van het merk Sedea S-3000 (iets frans denk ik)gekregen van mijn schoonbroer .Als ik dat toestel aanzet dan gaat er eerst een rood lichtje branden en na 5 seconden gaan er 3 ledjes (groen/rood/oranje) branden en zo duurt dat spelletje voort.Op de TV krijg ik geen menu ..Het kanaal enz is allemaal ok. Waaraan kan dit liggen, is het een hardware of software probleem. DE software is nergens te vinden. Thanks in advance John
Gerdy Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 Misschien kun je de vraag aan de fabricant zelf stellen... alhoewel in frankrijk gevestigd kunnen ze zeker overweg met engels. Gerdy
Gast Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 Thanks Gerdy voor je snelle antwoord. Ik heb reeds een e-mail gestuurd naar contact@sedea.com, maar ze reageren daar niet op. Is er misschien een dig. sat. ontvanger die compatibel is met mijn Sedea s-3000? Groeten Johns
Gerdy Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 Ja jong, het is vrijdag hé... weekend regime... Wat bedoel je met compatibel? Ik ken jouw toestel niet: hoe is het uitgerust? Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen