Avalon Geplaatst: 10 januari 2015 Geplaatst: 10 januari 2015 (aangepast) Deze optie van samygo werkt op sommige tv's van Samsung die nieuw uit de doos komen en zonder internet verbinding geïnstalleerd zijn. Als je de tv al hebt geïnstalleerd en je hebt OTN niet uit gezet dan kan je alleen met een Service-Remote in het Verborgen menu komen. Je zou zelf een Service-remote kunnen maken met de IR-Extender die je bij de aankoop van je tv hebt gekregen het moet ook een beetje hobby blijven. Mazlzlz Avalon 10 januari 2015 aangepast door Avalon
JoepM Geplaatst: 13 januari 2015 Auteur Geplaatst: 13 januari 2015 Bedankt voor de goede antwoorden! Ik kom in het service menu echter wanneer ik region code verander verlies ik toegang tot de lokale Smart tv apps. Dan heb ik hetzelfde probleem: nog steeds een stb maar dan voor Zweeds ipv CD STB . Binnen het sateliet programma menu kan ik ook een eigen sateliet definieren. Kan ik op deze manier de standaard ingesteld CD voor Zweeds omzeilen? Heb inmiddels ook aanbieding binnen van CD voor overgang HD pakket. Ik ga maar eens aan de slag met: - Nieuwe duo LNB - Nieuwe grotere schotel - HD pakket En probeer in de tussentijd uit te zoeken hoe ik eea rechtstreeks aan de gang krijg direct op de smart tv
Avalon Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Hallo Localset heeft niets met de smarthub te maken dit hoef je niet veranderen. Als je in het service menu zit kan je bij option niet de optie LOCALSET zien. Deze kan je oproepen met een service remote of een zelf gemaakte afstandbediening. Je kan het proberen met de IR-Extender die je bij de tv hebt gekregen om de wav bestanden af te spelen op max volume via Windows Media-player met een notebook. Leg de IR-Extender op +/- 10 cm afstand van ir-oog van de televisie Download bij samgo even de wav-files en laad eerst even wat TV-Kanalen in op DVB-Tof DVB-C en volg onderstaande instructie en sla je internet even over dit heb je even niet nodig scheelt 5 minuten 1. Start TV in normal mode2. INFO_FACTORY_inv.wav3. INFO_FACTORY_inv.wav after that you can change localset Daar na kan je TVV Canaldigitaal kiezen in het menu kanalen installeren Mazlzlz Avalon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen