Penthe Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Ik heb 1x gekeken naar de programmering van SBS 9 en was gelijk klaar, hij staat niet eens in mijn zap lijst Met herhaling over herhaling moet je bij ons niet aankomen want zo´n zender wordt er gelijk uitgegooid. Die herhaal zenders zijn enkel maar bedoeld om meer reclame inkomsten op te halen en ik vind dat dit alles aan het slopen is, je kunt je kont niet meer keren of je hebt zo´n achterlijke reclame in je nek.
Kabeltje87 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Mijn echtgenote kijkt graag naar interieur programma's. Dus herhalingen van 5 - 6 jaar geleden kunnen er bij haar wel in. Ieder zijn smaak. (niet de mijne - maar ja) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
RonBoy Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Wij kijken ook. Soms een aardige film met weinig reclame en die z.g. herhalingen zijn nieuw voor ons omdat we nu eenmaal niet altijd alles kunnen zien :-) De kwaliteit van het beeld valt ook nog mee. Het 8 uur journaal op 1HD is veel slechter! et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.
Gelders Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Ok, ieder zijn ding. Maar ik had een ander vraag gesteld, jammer dat weinig mensen hierop reageren
Mojo Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Ok, ieder zijn ding. Maar ik had een ander vraag gesteld, jammer dat weinig mensen hierop reageren Wil je dan dat er tig mensen reageren met hetzelfde antwoord? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gelders Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 uhhhhhhh, heb je bericht #11 uberhaupt wel gelezen, denk het niet! Op de site van CDS staat toch DUIDELIJK Sbs9 HD... niet soms, of lezen zij hier ook niet mee
Mojo Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Het antwoord staat hier toch ook duidelijk: Nee is niet HD via CD You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gelders Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Wat staat hier dan !!! maar laten we er maar mee op houden,pffffff
Mojo Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 (aangepast) Ja daar staat het. Maar je krijgt het niet via satelliet. Dus niet hier erover hinniken maar CD bellen. Net als de rest op de site va CD moet je er rekenschap mee houden dat het niet klopt. 25 februari 2015 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Kowalski Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 (aangepast) Dus samenvattend: Hoewel Canal Digitaal op hun website vermeldt dat SBS9 in HD is, klopt dit niet. Het wordt gewoon uitgezonden in SD. Zie ook bijgevoegde screenshot en zie ook de Canal Digitaal HD zenderlijst. 25 februari 2015 aangepast door Kowalski Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Moderator ceesv Geplaatst: 25 februari 2015 Moderator Geplaatst: 25 februari 2015 uhhhhhhh, heb je bericht #11 uberhaupt wel gelezen, denk het niet! Op de site van CDS staat toch DUIDELIJK Sbs9 HD... niet soms, of lezen zij hier ook niet mee Jouw vraag in bijdrage #11 was al heel duidelijk door Sprietje in bijdrage # 2 beantwoordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gelders Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Hoi, ja ik snap het, maar ik was in de veronderstelling dat het sinds kort in HD was v.w de weergave op de site van hun vandaar en omdat het werd aangegeven in de laatstre zenderlijst van henksat, dus ik ben totaal op de verkeerde been gezet... bedankt
paulvr Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 is sbs9 hd? Je moet de norm niet met de doelgroep verwarren. Daaronder vallen vast veel (AD) HD patiëntjes, maar da's een heel ander onderwerp . speciale interesse: C-Band
cheapwatcher Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Wellicht komt de HD versie snel beschikbaar.... er is immers ruimte op de transponders met al die verhuizingen. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen