Ga naar inhoud


Welke dubbele LNB kan ik gebruiken


PETER-G
Ga naar oplossing Opgelost door satencom,

Aanbevolen berichten


Is dat zo satencom, ik heb daar in de specs niets van kunnen lezen maar het zal wel zo zijn als je dat schrijft.

Tja, dan zul je de zenders zelf in een logische volgorde moeten zetten in de favorietenlijst en bij zenderwijzigingen even opnieuw moeten scannen.

 

Dat bedoelde ik te zegen sprietje over het antwoord wat jij gaf ,de zenders zelf in een logische volgorde zetten als je de 23'5 alleen scant

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PETER-G

 

Ik las dat je ook een 60 cm schotel hebt hangen (met lnb neem ik aan) Kun je deze dan niet uitrichten op 19,2 gr oost? Als je dan die 120 cm uitricht op 23,5 gr oost en ze samen op een diseq switch 2/1 brengt kun je allebij de sat's zien, je fastscanlijst inlezen én gebruiken én HD bekijken met minimale investering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi Spriet en Hulkman,

 

Zojuist (vele uren) bezig geweest om de twee schotels uit te richten en te koppelen (Ik wist niet hoe ik dit op de ontvanger moest combineren/koppelen). Leve internet, maar het zal makkelijker zijn als dit bij de gebruiksaanwijzing zat! Maar alles werkt en ik kan nu tv kijken. Ik kan nu ook alle lokale zenders bekijken, ik ben alleen benieuwd waar TVNH zit (of is die niet te ontvangen?). Nogmaals bedankt!

 

Groet,

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

In neem aan dat je TV Noord-Holland bedoeld. Die maakt geen deel uit van het CanalDigitaal pakket en is ook niet via de satelliet te ontvangen.
Wel een hoop andere regionale zenders, zie de posities 70 t/m 79 van deze lijst: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lijst ken ik, jammer dat Noord Holland niet te ontvangen is en AT5 gecodeerd is. Ik heb een standaard HD pakket en ik zal alle zenders die niet te ontvangen zijn van de zenderlijst verwijderen. Beetje onhandig om steeds een zwart scherm te zien.

 

In ieder geval nog bedankt voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...