Ga naar inhoud


2e smartcard op andere locatie


Gast henkje75

Aanbevolen berichten

ja klop groot zijn ze niet

maar bij mij past het echt niet omdat de tv zo kort op de muur zit

op de slaapkamer kan dit echter wel

maar hoe doe jij het met de kanaal indeling

bij mijn tv's werk ik de lijst bij met een usb stick

zodat ik niet fox hbo en enz. vooraan heb staan deze zenders heb ik namelijk niet

Link naar reactie
Delen op andere sites


vuile oplichters die canaldigitaal

ik gebruik 3 kaarten hier in huis dit is 9 euro meer per maand

en nog niet eens HD op die extra kaarten moet je een HD pakket 5 euro per kaart

 

Deze maatregel heeft canaldigitaal genomen omdat er lieden waren die de extra kaarten buiten hun eigen huishouden inzetten.

Denk dan aan Buren, familie, vrienden, of gewoon ruilen tegen een tv vlaanderen kaart. Wat zijn die toch enorm slim he, dat bespaart toch bakken met geld ;)

 

Hebben we het nog niet over cardsharing gehad: toen de kaarten gelocked werden op 4 kanalen nam de verkoop van 2e en 3e kaarten extreem toe. Kortom, als iedereen in het normale de abonnementen gebruikt had zou canaldigitaal niet dergelijke trieste maatregelen hoeven te nemen.

 

Ik zou in jouw geval gebruik maken van een flinke hoofdreceiver met 4 tuners en met slechts 1 kaart en de overige televisies laten werken via remote fallback tuner. Werkt perfect en je bespaart ook nog eens fiks op je  maandelijkse lasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klop groot zijn ze niet

maar bij mij past het echt niet omdat de tv zo kort op de muur zit

op de slaapkamer kan dit echter wel

maar hoe doe jij het met de kanaal indeling

bij mijn tv's werk ik de lijst bij met een usb stick

zodat ik niet fox hbo en enz. vooraan heb staan deze zenders heb ik namelijk niet

als je LED/LCD op minder dan 4 cm aan de muur hangt geef ik je gelijk, dan past het niet

maar een hdmi kabel erheen zal toch, net als een 230 Volt stroom aansluiting daarheen moeten

 

dus onzichtbaar

 

zenderindeling qua kanalen of zaplijst kun je wijzigen, zeker.

heb ik direkt gedaan

maar dat is niet zo makkelijk als bij andere enigma2 apparaten dat is evident een nadeel

 

is het echter eenmaal aangepast, dan zul je meer dan een jaar niets hoeven aanpassen

{ hetgeen je met die maandelijkse wijzigingen van knaldigital of ziggo wel op je buik kunt schrijven }

 

het is echt heel makkelijk en de TV doet net als met een separate SAT receiver ernaast niks meer en niks minder met een IPTV box eraan

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...