sattv4iedereen Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 Daar zijn ook veel problemen rond, omdat voor optimaal gebruik van diensten, bij dezelfde provider en hetzelfde klanten nummer moet staan. Bij het gezin werner peeters, kan dit dan een probleem geven. Of zijn daar intussen al oplossingen voor of en mouw aangepast? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
on4aa Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Hier is hoe ik daar korte metten mee maak. Het faxnummer van TV Vlaanderen is overigens +3227127130. (Daarmee bespaart men de €5 voor het aangetekend schrijven.) Test Aankoop (vanwege hun aanbeveling) en de hoofdzetel M7 Group SA in Luxemburg kregen tevens een kopie toegestuurd. TV Vlaanderende Hr Martijn van HoutPostbus 122501930 Zaventem aangetekend schrijven fax +3227127130 Uw brief van 07.01.2015 Uw kenmerk abonnee xxxxxxxxOns kenmerkDatum 30.01.2015 Betreft: Verzet, ingebrekestelling & opzeg indien niets beter Geachte Heer van Hout, Met dit schrijven verzet ik mij uitdrukkelijk tegen de omzetting van mijn huidig Basic Lightabonnement aan €10,90 per maand naar de nieuwe Basic formule aan de nominale prijs van€16,90 per maand, zoals aangekondigd in Uw brief van 7 januari jongstleden. Bovendien stel ik TV Vlaanderen in gebreke vanwege Uw intentie onze huidige overeenkomstniet langer na te komen. Er bestaat immers geen enkele technische belemmering die U zouverhinderen om aan Uw huidige verplichtingen te voldoen. Uw schrijven —overigens zonder vermelding van mijn abonneenummer en vermoedelijkvolledig in strijd met de vigerende wetgeving— kan ik enkel beschouwen als een lepe“upselling” verkooptruc en een slag in het gezicht van Uw trouwe klanten. Uw brief heeftmijn vertrouwen in TV Vlaanderen volledig gekelderd. De voorgestelde uitbreiding van het zenderpakket met sport-, muziek- en kinderkanaleninteresseert mij totaal niet en het geheel rechtvaardigt zeker geen 55% duurder abonnement. Ofwel biedt U mij een meer op maat gesneden abonnement aan, zoals het huidige Basic Light,ofwel geldt deze brief als de enige kennisgeving van mijn onmiddellijke opzeg. Indien U hetlaatste verkiest, verzeker ik U dat U alle moeite van de wereld zal mogen doen om mij ooitnog als klant terug te winnen. Graag ontving ik Uw schriftelijke reactie binnen een termijn van 30 kalenderdagen.Dit schrijven wordt U verstuurd onder alle voorbehoud van rechten en zonder enige nadeligeerkentenis voor mijn persoon. Hoogachtend, XKopie aan:Hoofdzetel Luxemburg; sat4all.com; Test Aankoop
TiVe Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Vreemd, ik heb de laatste maanden geen brief van TV Vlaanderen ontvangen. Ik heb ook nog het oorspronkelijke basiSpakket (niet basiC). Mijn laatste factuur heb ik betaald voor de periode 1/7/2014-31/6/2015. Nu heb ik eens naar 'MIJN TV-VLAANDEREN' gekeken en staat er: einde contract 31/1/2015 ???? Nog iemand in deze situatie? Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)
chukky2 Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Kan de titel van dit tropic misschien aangepast worden? Want het klopt van geen kanten
on4aa Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 @TiVe: Wel, "de brief" is op hun gebruikelijk glanspapier gedrukt. Zelf had ik bijna afgedaan als de zoveelste ongevraagde reklame. @chukky2: Klopt ja, dat moet Basis zijn, ook in mijn brief. De hele spraakverwarring is natuurlijk met opzet gedaan, om de klanten totaal reddeloos te maken en het boeltje maar te slikken. Niet met mij dus.
Tripleboy Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Ja, zo kennen we ze wel hé, een zoveelste misprijzen naar hun bestaande klanten toe met deze actie. Wees op je hoede. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
muesli Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Ik heb vandaag nog gelezen in de krant dat 50.000 (!) kwade Telenet-klanten zich verenigd hebben en speciale groepsaanbiedingen krijgen van Proximus, Scarlet en ... TV Vlaanderen. Misschien een idee om hetzelfde te doen en dan kunnen wij overstappen naar Telenet Zo zie je maar dat ze allemaal hetzelfde doen. Ik ben juist weg bij Belgacom om dezelfde reden (tariefverhoging van 8 euro per maand zonder iets extra te bieden) en ik ben nu bij dochter Scarlet.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 februari 2015 Moderator Geplaatst: 2 februari 2015 Bij de buren is het gras altijd groener, nietwaar? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muesli Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Juist, maar voor mij betekende dat het gras 35 euro per maand goedkoper is (39 euro bij Scarlet tegenover 74 bij Proximus voor hetzelfde). Ik kan dus gerust TVV erbij houden voor die 13 of 17 euro per maand. Op jaarbasis is dat 420 euro winst. Dus heel wat groener gras hé!
sattv4iedereen Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Vreemd, ik heb de laatste maanden geen brief van TV Vlaanderen ontvangen. Ik heb ook nog het oorspronkelijke basiSpakket (niet basiC). Mijn laatste factuur heb ik betaald voor de periode 1/7/2014-31/6/2015. Nu heb ik eens naar 'MIJN TV-VLAANDEREN' gekeken en staat er: einde contract 31/1/2015 ???? Nog iemand in deze situatie? Bij mijn vader staat ook het volgende (privé gegevens verwijderd): martcardnummer(s) Zenderpakket(ten) Contract einddatum 130XXXXXXX3043 Basic 31-1-2015 bij iemand anders, die ik ken: Smartcardnummer(s) Zenderpakket(ten) Contract einddatum 130XXXXXXXXX75 Basic Light 31-1-2016 Hier zou je durven kunnen uit kunnen zeggen, dat het basic light niet verdwijnt. Maar tvv of M7 of eigenlijk de beheerder van de site, mag eens die fout weg halen, of wordt die gecreëerd door google chrome? IIS 7.0 Detailed Error - 403.pdf Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
on4aa Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Mijn kopie aan de hoofdzetel in Luxemburg heeft vruchten afgeworpen. Deze namiddag heeft TV Vlaanderen mij opgebeld om de situatie recht te zetten, daarbij verwijzend naar mijn M7 Group brief. Voor zij die ook graag in het Frans de pen opheffen, hierbij een aansteker. M7 Group SA2, Rue Albert Borschette1246 LuxembourgLuxembourglettre recommandéeinfo@m7group.eu Objet: Les pratiques de ventes de vos collègues flamands Messieurs, Voici la copie d’une lettre que je viens d’envoyer à TV Vlaanderen. Étant clientfidel, je me sens néanmoins tellement indigné avec les pratiques de ventes devos collègues flamands que je me trouve au point de complètement annulermon abonnement. Je tiens à vous remettre cette information à fin que vouspuissiez mieux diriger votre entreprise flamande. En vous remerciant d’avance pour vos actions réparatrices, je vous pried’agréer, Messieurs, mes salutations distinguées.
on4aa Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Dit alles heeft mij er niet van weerhouden om ook mijn verhaal te doen bij "De inspecteur" op Radio 2, evenals bij de ombudsman voor telecommunicatie. De volledige contactgegevens van de ombudsman telecommunicatie vindt men hier: http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41 Als ze me eens uit mijn kot jagen, dan heb ik ze meteen ook flink te beet! Ombudsdienst Telecommunicatiet.a.v. de Hr Luc TuerlinckxBischoffsheimlaan 29–351000 Brusselaangetekend schrijvenfax +3222198659 Betreft: Onwettige automatische wijziging abonnement TV Vlaanderen Geachte Heer Tuerlinckx, In bijlage vindt U een brief die ik als klant recent van TV Vlaanderen hebontvangen. TV Vlaanderen schaft het “Basis”-pakket af en zet abonnementen automatischom naar het 55% duurdere “Basic”-pakket, terwijl een omzetting naar “BasicLight” logischer zou zijn. Mensen hebben slechts drie weken de tijd gehadom hierop te reageren. Het is een lepe “upselling” verkooptruc die gebruikmaakt van opzettelijke spraakverwarring door formules aan te bieden dieslechts één letter verschillen in naam; maar niet in duiten. Bovendien lijkt mij de gehele gang van zaken compleet onwettig. Een interventie voor mijn specifieke casus is ondertussen niet langer nodig.Mijn repliek, waarvan U hieronder een kopie vindt, volstond. Het ware echter wél uitermate nuttig dat Uw dienst met enige hoogdringendheid TV Vlaanderen attent maakt op haar rechten en plichten als telecommunicatie-aanbieder. Hierdoor zou U ook minder mondige TV Vlaanderen klanten bescherming en rust kunnen bieden, nu en in de toekomst. Bij voorbaat dank hiervoor. Hoogachtend,
Tripleboy Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Goede actie van u, van TVV echter niet, op die manier komt hun Imago dan ook niet meer goed, net nu ze klanten van Telenet kunnen inpikken . GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
ROMAN Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 TV Vlaanderen schaft het “Basis”-pakket af en zet abonnementen automatisch om naar het 55% duurdere “Basic”-pakket, terwijl een omzetting naar “Basic Light” logischer zou zijn. Mensen hebben slechts drie weken de tijd gehad om hierop te reageren. Het is een lepe “upselling” verkooptruc die gebruik maakt van opzettelijke spraakverwarring door formules aan te bieden die slechts één letter verschillen in naam; maar niet in duiten. Dat is inderdaad zo: na enkele mails met de klantendienst van TVV bevestigen ze per mail op 21 januari 2015 dat mijn "Basis" omgezet wordt naar "Basic light". Gisteren (3 februari 2015) krijg ik een factuur voor "Basic" met een reductie voor "actie" ... Ik heb natuurlijk direct gemaild - met vriendelijke groeten - om de factuur te corrigeren ... Groetjes, Roman
chukky2 Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 Dit alles heeft mij er niet van weerhouden om ook mijn verhaal te doen bij "De inspecteur" op Radio 2, evenals bij de ombudsman voor telecommunicatie. De volledige contactgegevens van de ombudsman telecommunicatie vindt men hier: http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41 Als ze me eens uit mijn kot jagen, dan heb ik ze meteen ook flink te beet! Ombudsdienst Telecommunicatie t.a.v. de Hr Luc Tuerlinckx Bischoffsheimlaan 29–35 1000 Brussel aangetekend schrijven fax +3222198659 Betreft: Onwettige automatische wijziging abonnement TV Vlaanderen Geachte Heer Tuerlinckx, In bijlage vindt U een brief die ik als klant recent van TV Vlaanderen heb ontvangen. TV Vlaanderen schaft het “Basis”-pakket af en zet abonnementen automatisch om naar het 55% duurdere “Basic”-pakket, terwijl een omzetting naar “Basic Light” logischer zou zijn. Mensen hebben slechts drie weken de tijd gehad om hierop te reageren. Het is een lepe “upselling” verkooptruc die gebruik maakt van opzettelijke spraakverwarring door formules aan te bieden die slechts één letter verschillen in naam; maar niet in duiten. Bovendien lijkt mij de gehele gang van zaken compleet onwettig. Een interventie voor mijn specifieke casus is ondertussen niet langer nodig. Mijn repliek, waarvan U hieronder een kopie vindt, volstond. Het ware echter wél uitermate nuttig dat Uw dienst met enige hoogdringendheid TV Vlaanderen attent maakt op haar rechten en plichten als telecommunicatie-aanbieder. Hierdoor zou U ook minder mondige TV Vlaanderen klanten bescherming en rust kunnen bieden, nu en in de toekomst. Bij voorbaat dank hiervoor. Hoogachtend, Dit komt omdat ze u dezelfde zenders willen laten houden als voordien. Alleen is het nu zo dat het Abbo voor dezelfde zenders bijna duurder is geworden. Je kan altijd nog naar het basic light gaan , maar dan heb je maar juist de hoofdzenders
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen