Ubik Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 Als klant van het eerste uur heb ook ik een gokje gewaagd door te investeren in een nieuwe speler op de markt. Nieuwe ontvanger gekocht, een jaarabonnement betaald aan een nieuwe firma die natuurlijk op dat moment nog gemakkellijk failliet kan gaan. In de beginjaren vele veranderingen moeten ondergaan: - verandering naar veel slechtere transponder op 19.2 omdat Frankrijk deze opeiste.- Meervoudige kop wegens ook op 23°.- Verscheidene zenders minder of vervangen door slechter voor mij.- Veranderen ontvanger Mpeg2 naar Mpeg4 (van de ene dag op de andere is ontvanger waardeloos)- Een prijsverhoging, want was 9,- eur/mnd. Soit, een trouwe klant (zoals er hier zo velen zijn) die zorgt voor een vast basisinkomen voor TVV. Er is geen enkele reden om ons niet gewoon verder te laten in ons pakket en gewoon die HD gratis erbij te geven. De SD equivallenten zullen er toch uit gaan en hierdoor is samen met de switch naar volledig op 23° de transponderhuurkost lager.Een prijsvermindering zou dus het logische gevolg zijn. Door het onvermijdelijk uitschakelen van de SD zenders met HD equivallent, zal dit dus ook in het laagste pakket moeten aangeboden worden en is het nu overschakelen naar een duurder pakket niet slim. Ik kijk nog even de kat uit de boom. Gewoon mijn gedacht, maar heb nog geen brief ontvangen (vervaldag in juni). GroetjesUbik. VU+Solo², DM-800HD, T90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChrisSpanje Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Ik ontving in januari ook deze brief. Opgelet : het gaat wel over het de oude formule "Basis" (10,90 € per maand) die stopgezet wordt. TV Vlaanderen stelt daarbij dat het abonnement automatisch omgeschakeld wordt naar Basic dat 16,90 € per maand kost maar als troostprijs krijg je gedurende het eerste jaar wel een korting van 2,00 € per maand. TV Vlaanderen verzwijgt daarbij dat er ook een formule Basic Light bestaat die maar 12,90 € per maand kost (en waarvan het zenderpakket overeenstemt met "Basis"). Zelf kan je het pakket evenwel niet veranderen van Basic naar Basic Light. Het heeft me een achttal e-mails en vragen via het webformulier en 1 1/2 maand gekost om het van TV Vlaanderen gedaan te krijgen dat ze mijn zenderpakket aanpassen. Van een klantendienst gesproken !!. Een echt antwoord heb ik nooit gekregen. Alleen heb ik nu vastgesteld dat ik een nieuwe aanrekening heb ontvangen met het Basic Light Pakket. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tripleboy Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Nog steeds een bedroevende service, ben ja daar nu klant of slachtoffer vraag ik me af. 1 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deripper Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 ben ook van naar basic gegaan ma voor het geld krijg je nog meer dan telenet of belgacom tv en das heel duur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChrisSpanje Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Vervolg op mijn reactie van 20 februari : Na 9 e-mails (08.01.2015 - 19.01.2015 - 27.01.2015 - 28-01-2015 - 29.01.2015 - 31.01.2015 - 16.02.2015 - 20.02.2015 - 20.03.2015) ontving ik eindelijk op 24 maart de volgende reactie van TV Vlaanderen : "U hebt op 20-03-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:Wij bedanken u voor uw mail.Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak en het misverstand.We hebben een prijsverhoging en een verandering aan het abonnement.U had inderdaad de informatie moeten gekregen hebben over ons verschillende abonnementen.U bent niet verplicht om het basic pakket te behouden, de klanten zijn omgeschakeld naar dat abonnement zodat de klant het minste zouden merken aan hun zenders dat verdwijnen.Natuurlijk is dit niet voor iedereen van toepassing.Wij willen u graag behouden als klant en nogmaals onze verontschuldigingen aanbieden, en een commerciële geste van 1 maand gratis u tv abonnement." De aanhouder wint zou ik zeggen, en als er eens iets goeds over TV Vlaanderen kan gezegd worden, dan mag dat ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Eind goed al goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tripleboy Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Mijn broek zakt er vanaf, GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Met wat geduld, kalm blijven en vooral vriendelijk blijven, bekomt men heel veel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 ChrisSpanje kan niet anders dan kalm blijven. Opzeggen kan, maar dan zit ie zonder de Belgische zenders in Spanje. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de mon Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Ik speel al meer dan een jaar met iemand anders zijn kaart. Die heeft mijn kaart toen geleend voor op reis, een basic+. Ik heb toen gemeld dat ik mijn ging stilleggen. Ik heb beeld, hij niet en denkt dat zijn installatie mankeert of heractivatie veel kost. Kun je je kaart-nr checken of het de jouwe is ? 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChrisSpanje Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 Via de website van TV Vlaanderen : Mijn TV Vlaanderen > Mijn zenderpakket wijzigen kan je je smartcardnummers terugvinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattv4iedereen Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 ben ook van naar basic gegaan ma voor het geld krijg je nog meer dan telenet of belgacom tv en das heel duur Beetje top offic, maar bij scarlet heb je tv,internet en vaste telefonie voor 39€/maand. Volgens mij de goedkoopste formule, echter helaas niet overal beschikbaar. Zeker niet waar ik woon. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tripleboy Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Is besteld, ben benieuwd GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iamsander Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 We zitten nu in December 2015. Ik werd in Januari 2015 lid van TV Vlaanderen met het Basic Light pakket voor 10,90 euro en betaal dat bedrag nog steeds al is op de site per 1 februari het Basic Light abo 11,90 euro geworden. Als ik naar de lijst van zenders kijk die ik ontvangt zitten daar ook paar Basic en Basic+ zenders bij die ik ontvang. Zenders als NPO HD, MTV zenders, RTL-TVi HD, Club RTL, 13th street, .. Somige uit + pakket doen het en andere weer niet. Heeft iemand dit ook en hoe dit komt? Niet dat ik het vervelend vind hoor. Grote tripple sat schotel & Xtrend ET 8000 & Humax (Ziggo) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jean-Claude Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 TVV mag de prijs pas op vervaldatum aanpassen, en in uw geval zal dat waarschijnlijk januari 2016 worden. ge hebt dus 11 maand aan de oude prijs kunnen verderkijken. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen