kees321 Geplaatst: 10 januari 2015 Geplaatst: 10 januari 2015 als vervolg op : https://www.sat4all.com/forums/topic/343086-ik-zoek-voip-in m'n 085 nummer heeft heel even gewerkt, maar wil nu -met dezelfde instellingen- al dagen niet meer werken ondertussen heb ik diverse berichtjes gestuurd naar voipplanet, daar komt wel een bevestiging van (ticket nummer) maar verder gebeurd er niets alhoewel, gisteren kwam er een brief om ze machtigen voor een automatische incasso daar wacht ik nog maar even mee, op deze manier zal er weinig te incasseren zijn wie heeft er ervaring met voipplanet ?
Moderator wiz Geplaatst: 10 januari 2015 Moderator Geplaatst: 10 januari 2015 ik gebruik vp al een tijdje. Log eens in op je eigen pagina met je username+ password, dan mijn voip planet, user settings. In het tabje security moet je dan even kijken of het ip adres wat geaccepteerd wordt overeen komt met je huidige adres. Wellicht staat die nog gekoppeld aan een ip adres welke je nu niet meer in gebruik hebt? Je kan dan ook kiezen voor een willekeurig ip adres. Wellicht heb je er wat aan. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
kees321 Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Geplaatst: 10 januari 2015 dank je wel voor je hint ik heb het gevonden, lock IP adres stond op "Open (Any)" dus dat is het ook niet ik gebruik een FRITZ 7170, div providers op gehad, geen probleem en heb wel even verbinding gehad met voipplanet, vreemd de termijn van binnen 48 uur reageren op een technische vraag is nu wel ruim overschreden
kees321 Geplaatst: 1 februari 2015 Auteur Geplaatst: 1 februari 2015 nu al weer een paar weken en meerdere berichten richting voipplanet verder is er nog geen enkele reactie gekomen van voipplanet dan ga ik maar eens bellen, er staat zowaar een 070 nummer op hun site of een brief of postduif . .
Con Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Lees dit eens door, ik heb ook een FB. https://www.sat4all.com/forums/topic/340382-geen-inkomend-geluid-bij-één-provider/?p=2243538 Er zijn daarachter nog meer berichten die boeiend kunnen zijn. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
kees321 Geplaatst: 7 februari 2015 Auteur Geplaatst: 7 februari 2015 dank Con voor reactiemaar is dit op mijn situatie van toepassing denk je ?nav je berichtje heb ik het weer eens opgepakt, het stun server vakje leeggemaakt en nu werkt het !vreemd maar waar !overigens bij de fritz is er geen stunserver-vakje maar een proxyserver-vakje, is dat het zelfde ?nu zie in op m'n voipplanet-inlog bij "www.voipplanet.nl/service-voipsettings.php" :" Nat: Bevindt uw SIP apparaat zich achter een Firewall met adres translatie? "zou dat er iets mee te maken hebben ?ik heb alles in een ADSL-modemen vreemd dat voipplanet totaal niet reageert !er komen wel bevestigings emailtjes terug van een zo te zien doordacht support systeem
Con Geplaatst: 7 februari 2015 Geplaatst: 7 februari 2015 @kees321 Helaas moet ik je gaan teleurstellen. Ik ben een complete nono wat deze technieken betreft maar ben indertijd wel ontzettend goed geholpen. En na netjes woef en blaf te hebben gezegd maar vooral ook uit te voeren hetgeen is voorgesteld is het gelukt om weer inkomend geluid te krijgen met CC. Waar ik naar refereerde is dan ook puur van derden van alhier op het forum. Belangrijkste is dat het in ieder geval weer werkt, toch? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
TheWizard Geplaatst: 19 maart 2015 Geplaatst: 19 maart 2015 maar is dit op mijn situatie van toepassing denk je ?nav je berichtje heb ik het weer eens opgepakt, het stun server vakje leeggemaakt en nu werkt het !vreemd maar waar !overigens bij de fritz is er geen stunserver-vakje maar een proxyserver-vakje, is dat het zelfde ?nu zie in op m'n voipplanet-inlog bij "www.voipplanet.nl/service-voipsettings.php" :" Nat: Bevindt uw SIP apparaat zich achter een Firewall met adres translatie? "zou dat er iets mee te maken hebben ?ik heb alles in een ADSL-modemen vreemd dat voipplanet totaal niet reageert !er komen wel bevestigings emailtjes terug van een zo te zien doordacht support systeem Voipplanet is een goedkope provider maar werkt goed. Verwacht niet dat je direct ondersteuning krijgt. Proxy is niet stun server adres. Daar vul je gewoon hetzelfde in als bij registrar, dus sip3.voipplanet.nl Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen