t-ke Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Geplaatst: 12 januari 2015 Even een vraagje omtrent de aangegeven decoders Ik zie dat die Linux gestuurd zijn Nu heb ik in het verleden wel eens bezig geweest met Linux En ik weet van in die tijd dat je veel moest opzoeken en doen Nu moet ik ook.zeggen dat ik hier ook niet werk met win 8 omdat die.rommel.me gek maakt Nu is de vraag ivm zenderlijsten enz Hoe vaak moet je die downloaden? Ik zit hier aan de rand van de beschaving Met enkel 3g ter beschikking Dus dat beperkt de mogelijkheid om ge decoder aan het netwerk te hangen Dus dat moet dan steeds via usb Die ik eerst moet downloaden via 3g Is dat een heel gedoe? Of valt het allemaal wel mee?
De_Perre Geplaatst: 12 januari 2015 Geplaatst: 12 januari 2015 Je kan beter een goede tool zoeken/gebruiken om zelf de zenderlijsten te bewerken. Je laat de ontvanger een search doen (fastscan; blindscan;...) en dan gebruik je je PC met de tool op om de lijst zelf naar hartenlust in te stellen. Je steekt er dan iets meer tijd in, maar dan hoef je geen extra downloads te doen om de zoveel dagen/weken. En da nis jouw ontvanger bij voorkeur op je interne netwerk aangesloten. Langs de andere kant, zijn de zenderlijsten relatief klein... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen