Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraagje:<p>Middels de Goldcard die ik momenteel heb draaien, kan ik ondermeer prima C**** + ontvangen. Ook de decemberkey heb ik al geprogrammeerd; maar als ik dan bij "abbonementsinfo" kijk, staat er als vervaldatum 30 november. Stop ik er echter een reguliere abonnementskaart in, dan geeft ie aan dat de vervaldatum 31 december is.<p>Wat gaat de Goldcard doen per 1 december? Gaat het beeld op zwart, of wordt de datum dan vanzelf op 31 december gezet? Moet ik eventueel nog iets aanpassen om een Gold-Kerstmaand te kunnen beleven?(ter info: de gebruikte novemberkey werkt dus perfect, en de van dezelfde bron afkomstige decemberkey is al geprogrammeerd). <p>Miep<p>[ 19-11-2001: Bericht gewijzigd door: miepmiep ]<p>[ 19-11-2001: Bericht gewijzigd door: miepmiep ]</p>

Geplaatst:

kijk eens bij duwgati op de pagina daar staat ook het een en ander over de datum beschreven<p>mvg

Geplaatst:

Als je in december nog beeld hebt ligt aan wat voor ontvanger je hebt, een canal+ ontvanger bv de philips/nokia zal er mee ophouden een humax zal echter doordraaien.

Dus als de ontvanger naar de datum kijkt stopt hij ermee anders draait het gewwoon door.<p>

Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Maar als de receiver er dan mee stopt, wat dan te doen?<p>Is resetten voldoende (kaart er even uit halen en er weer indoen, zodat ie opnieuw ingelezen wordt?)

Of moet er opnieuw geprogrammeerd worden? Nogmaals: de decemberkey staat er al op...<p>Grt, Miep

Geplaatst:

zoals happy al zei is bv een humax niet gevoellig voor de datum, op een echte seca doos zal ie meteen staken als de kaart 'verlopen' is. Dus nu weet je al of ie 't blijft doen of niet! Verder zijn er allerlei programma's waarmee je de datum kan wijzigen op dat soort kaartjes.

verder denk ik dat dit nu wel richting het forum seca kan als je verdere vragen hebt.<p>mvg

Geplaatst:

Als je decoder ermee ophoudt dan kijkt die ook naar de datum. Je moet ook de datum mee veranderen. Er zijn verschillende programmas waarmee je de datum kunt veranderen.

1 programma waarmee je het kunt proberen is Matrix.<p>Succes,<p>Chris

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.