Ga naar inhoud

donders goeie muziek (voor de liefhebbers) ..!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@station_X

Je beantwoord een bericht met "@svetic" maar IK ontvang de mail notificatie en waarom? Omdat je op "beantwoorden" hebt geklikt op MIJN posting en niet op deze van svetic... Daarom nodig ik je vriendelijk uit om even de juiste procedure hieronder te willen lezen...

Wat is de enige juiste methode om op een bericht te reageren?

Een onderwerp kan één of meerdere reacties bevatten. Het éérste bericht is altijd van de persoon die het onderwerp geplaatst heeft. Als je op een bepaald bericht wil reageren, zij het op het eerste bericht van de opsteller, zij het op een of andere reactie van iemand anders, dan moet je “beantwoorden” aanklikken in het bericht waarop je wilt reageren, en niet lukraak op “beantwoorden” van het laatst verschenen bericht klikken! Alleen volgens deze methode zal de juiste persoon, op wiens bericht je wilde reageren, een e-mail notificatie ontvangen met de mededeling dat er een reactie op zijn bericht kwam. Klik je lukraak op “beantwoorden” van het laatste bericht, dan zal de persoon die dit laatste bericht geplaatst heeft de e-mail notificatie ontvangen en dat is dus niet de bedoeling!

Gerdy

Geplaatst:

station_X

Inderdaad, de geluidssporen lopen soms gelijk. Meestal is op "spoor 2" een ander programma te horen met werkelijk goede muziek anders had ik er geen melding van gemaakt.

Luister maar eens een tijdje naar dit kanaal en schakel af en toe maar eens om tussen 1 en 2. Dan zul je dat het een ander geluidsspoor is.

Je hebt dus de juiste transponder, en zender te pakken.

Geplaatst:

@svetik

Volgens mij zit op de tweede track het geluid van het Franse radiostation

radio FG wat je ook kan vinden op 12.207 V sr 27500 3/4. Dit radio station zit hier al een tijdje naast het geluid van Fasion. Probeer maar.

René

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd.

Nu zijn op Fashion TV beide geluidssporen weer gelijk.

Maar de muziekrichting van Radio FG is precies hetzelfde van die muziek die ik gisteren op Fashion spoor 2 hoorde. Dus je hebt waarschijnlijk gelijk.

Ik houd het in de gaten.

Goed programma trouwens dat Radio FG.

Hi stond al in mijn programmalijst, maar ik heb er nooit echt naar geluisterd.

Dat hele Franse radio-pakket liegt er niet om qua muziek verscheidenheid.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen