large_willy Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 Heren (en dames, zoals ik ergens anders op dit board gelezen heb..) Er word vanalles geschreven over de Pr3m13re kanaaltjes en de mogelijkheid / onmogelijkheid om deze nou wel of niet te ontvangen. Ik ben heel even het spoor bijster.. (hhmm, komt wel vaker voor, maar ja..) Welke kanalen gebruiken nu welke keys ?? Voor zover ik het bij heb kunnen houden, is het volgende het geval: P1 - P7 Key 11 P direct Key 10 P Ero Key 10 P Sport Key 11 P F1 Key 11 P Bundesliga Key 11 (nog andere P kanalen die ik hier gemist heb ?) En de andere vraag: Is het de Flipse ontvanger die niet met de oneven keys om kan gaan, of ligt het aan de files welke op de fun kaart staan (het appje daarop). ==> Groeten uit het zonnige zuiden des lands <== ---------------------------------------------- ook spelen met je schotel is leuk !! Philips 6071 / Dreambox 7020s / Dreambox 500+ - 180GBHD - PLI Garnet - 88cm + SG2100 - Freecom FSG3 + netwerk
Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 wat ik begrepen heb is dat het niet aan je flips ligt maar aan het progje voor je keys. deze zou geen oneven aantallen aankunnen. wie weet wanneer dit wel weer kan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen