Ga naar inhoud


RTL wint Machiavelli prijs


Eduard07

Aanbevolen berichten

Voor de kritische en niet-RTL (of SBS-) kijkers:

 

http://nos.nl/artikel/2012921-machiavelliprijs-voor-vernieuwend-en-gedurfd-rtl.html

 

(Voor de goede orde: Ik schaar mijzelf onder "kritische kijkers". Ik kies welk programma ik de moeite waard vind, en dat bekijk ik. Daarom heb ik juist een schotel. ;) )

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de kritische en niet-RTL (of SBS-) kijkers:

 

http://nos.nl/artikel/2012921-machiavelliprijs-voor-vernieuwend-en-gedurfd-rtl.html

 

(Voor de goede orde: Ik schaar mijzelf onder "kritische kijkers". Ik kies welk programma ik de moeite waard vind, en dat bekijk ik. Daarom heb ik juist een schotel. ;) )

 

 

Nu komt het net over alsof de NPO zit te slapen, maar natuurlijk niet.

 

"De jury wijst in dit verband op programma's over armoede, schulden en obesitas. Daarmee doet de zender aan verheffing**, op een herkenbare manier en voor een breed publiek, staat verder in het rapport."

** Wat een duur woord voor een zender waar het hoofdzakelijk om reclame inkomsten gaat.

 

Alleen het obesitas gebeuren ontbreekt misschien bij de NPO.

Als mensen eens meer keken naar actualiteiten programma's op de NPO, dan wisten ze dat er ook daar genoeg over

schulden en armoede  gezegd wordt.

.

 

Verder ieder jaar, bij BNN, Over mijn lijk en, de naam is mischien niet helemaal goed, maar ook Je zal het maar hebben, over mensen met een handycap.

Dan hebben we Arie Boomsma nog met Uit de kast en nu is hij weer met 4 homo's en hun vaders de rimboe in, om deze

homofobe ouders dichter naar hun zoon te krijgen.

Dus de NPO zit echt niet stil en alle programma's zonder reclame onderbrekingen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1)Nu komt het net over alsof de NPO zit te slapen, maar natuurlijk niet.

 

2)** Wat een duur woord voor een zender waar het hoofdzakelijk om reclame inkomsten gaat.

 

1) Dat beweer ik ook nergens, maar is er meer dan NPO.

2) Dus reclame-inkomsten betekent per definitie dat je er denigrerend over kunt doen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alles voor de kijkcijfers, dat geldt voor alle omroepen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige die ik zou steunen was de winnaar van 2012, de rest is in mijn ogen geen enkele prijs waardig.

Ik zou persoonlijk niet graag in dat rijtje staan van belastingdienst tot RTL via een aantal BN-ers.

RTL zend veel te veel van het zelfde uit, telkens gelijksoortig, op elkaar gelijkend en daardoor irritant.

En dat ook nog is met telkens de zelfde presentatoren, welke mijlen ver de keel uit gaan hangen dan.

Geer, Goor, Wendy, Carlo en Irene om maar een paar RTL "sterren" te noemen.

Echt vernieuwend kan ik het geheel genomen niet vinden dus geen enkele prijs waardig in mijn ogen.

aangepast door grondstof
Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige die ik zou steunen was de winnaar van 2012, de rest is in mijn ogen geen enkele prijs waardig.

Ik zou persoonlijk niet graag in dat rijtje staan van belastingdienst tot RTL via een aantal BN-ers.

RTL zend veel te veel van het zelfde uit, telkens gelijksoortig, op elkaar gelijkend en daardoor irritant.

En dat ook nog is met telkens de zelfde presentatoren, welke mijlen ver de keel uit gaan hangen dan.

Geer, Goor, Wendy, Carlo en Irene om maar een paar RTL "sterren" te noemen.

Echt vernieuwend kan ik het geheel genomen niet vinden dus geen enkele prijs waardig in mijn ogen.

 

 

Helemaal met je eens, jammer dat anderen niet zien dat RTL eenheidsworst is.

Verder, al die RTL zenders zijn herhaalzenders, je hoeft er de EPG maar op na te slaan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te lezen kijk je vaker naar de EPG van de commercielen dan dat je naar uitzendingen van de NPO kijkt...

Is die EPG in HD?

Enneh, nog even voor de goede orde, ik ben niet voor of tegen NPO, idem dito voor de commercielen.

Ik kijk wat ik leuk vind, ongeachtop welke zender het te zien is.

aangepast door Johan45
Off Topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...