Sprietje Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 (aangepast) Zou die misschien niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kunnen worden?Probeer het eens door de transponder handmatig in te stellen.Ik lees op internet dat Samsung niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kan worden. Als dat waar is hebben ze bij CanalDigitaal weer een mooie stunt uitgehaald. Eén van de weinige merken waarvan veel uitvoeringen te koop zijn en CanalDigitaal gecertificeerd zijn. 13 januari 2015 aangepast door Sprietje
guppje29 Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Op die Test kanalen zaten voorheen Eurosport SD ,Film + SD, Disney channel SD en Discovery channel SD alle 4 waren in Mpeg 2 en zijn nu ergens op een andere transponder gepropt. De 4 waren voor skylink eigenlijk. Fine Living en Food Network worden nu ook in Mpeg 4 uitgezonden. Met andere woorden ik zie ruimte voor 2 HD zenders (2Be HD en Vier HD) DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
lilyohan Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Zou die misschien niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kunnen worden? Probeer het eens door de transponder handmatig in te stellen. Ik lees op internet dat Samsung niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kan worden. Als dat waar is hebben ze bij CanalDigitaal weer een mooie stunt uitgehaald. Eén van de weinige merken waarvan veel uitvoeringen te koop zijn en CanalDigitaal gecertificeerd zijn. Uhm.............je bedoelt 27.500 toch?
astro iris Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Ik heb deze middag te vroeg victoria gekraaid, alles was in orde maar toen ik vanavond tv aan zette waren alle kanalen verdwenen van de 11914H. Terug transponder gescand en ze zijn terug. Nu merk ik op dat de kanalen telkenmale verdwenen zijn als ik tv off-on zet. Ergens een probleem met de software van de tv? Het is een LG model.
astro iris Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Uhm.............je bedoelt 27.500 toch? Is wel degelijk 29900 hoor.
guppje29 Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Transponder 11797 H is over gegaan op bitrate 29500. discovery Showcase HD is daar ook op verschenen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
lilyohan Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Ja sorry, ik zat bij de verkeerde tekst te kijken. Heb nu alleen nog geen idee hoe dat in te stellen op de tv, laat staan dat ik weet wat al die cijfers en letters betekenen, ben maar een gebruiker he ;-) Mss ook maar eens op het Samsung Forum kijken, zal wel weer een stunt zijn als Samsung buiten de boot valt!!
paulvr Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 En toch denk ik dat er ook iets mis moet zijn met wat ze uitzenden. Ik heb nu op drie verschillende ontvangers een blindscan gedaan op 23,5 Oost en dan zou het toch zo moeten zijn dat je bij zo'n scan eventueel niet meer kloppende SR rates automatisch gecorrigeerd zou moeten krijgen in je ontvanger. Maar niets is minder waar, 11.914 H wordt nog steeds als een zender met SR 27500 ingescand en er verschijnt aansluitend dus GEEN beeld of geluid als je een op zich geldige kaart bezit. Kennelijk is er iets in het signaal dat de ontvanger op het verkeerde spoor zet want dat zou zo echt niet moeten zijn. speciale interesse: C-Band
Gerard 76 Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Hier ook. Wanneer je de tp opnieuw scant wirden de zenders in de favorietenlijst niet aangepast. In het mapje last scanned is de nieuwe scan wel te zien.
gps Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Heeft er iemand een idee hoe je dit bij een Samsung Smart TV kunt instellen? Ik heb de nieuwe lijst in geladen en ik ontvang alles behalve de kanalen die Canal Digitaal heeft aangepast op 11914 Heeft er iemand al beeld met Samsung TV en is dat automatisch gegaan?
Sprietje Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Ik snap het niet hoor. Ik heb bij drie verschillende ontvangers, een M7 sat 801, een Inverto scena 5m en een Homecast HS2100 CICD en die nemen de nieuwe fastscanlijst zonder problemen over. Ik ontvang de gewijzigde radio- en tv-zenders prima.
lilyohan Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Heeft er iemand al beeld met Samsung TV en is dat automatisch gegaan? Ik ben even in een chat geweest bij Samsung en die wijzen me op de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/876076 Heb alleen nog niet veel zin om m'n tv opnieuw te installeren...............
astro iris Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Ik heb deze middag te vroeg victoria gekraaid, alles was in orde maar toen ik vanavond tv aan zette waren alle kanalen verdwenen van de 11914H. Terug transponder gescand en ze zijn terug. Nu merk ik op dat de kanalen telkenmale verdwenen zijn als ik tv off-on zet. Ergens een probleem met de software van de tv? Het is een LG model. Iemand een oplossing hiervoor? vandaag weer moeten inladen.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 januari 2015 Moderator Geplaatst: 14 januari 2015 Melden bij de leverancier van de tv? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
lilyohan Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Gelukt!!!!!! Melden bij de leverancier werkt niet heb ik wel door, die geven CD de schuld. De bovengenoemde link van Samsung werkte bij mij ook niet, wat ik gedaan heb bij mijn UE55F6750SS is:<Menu> <Zenders> <Kanaalinstellingen> <Handmatig Afstemmen> Kies de satelliet (23.5 in dit geval) Ga naar <Transponder> Scroll helemaal naar beneden en kies <Nieuw> Vul hier vervolgens 11.914 en daaronder 29.900 in en kies vervolgens zoeken. Ik heb snel gekeken en heb regionale zenders gezien, discovery en comedy central en godzijdank de commerciele radiozenders. Alleen Eurosport werkt voor zover ik kan zien nog niet. Ik heb een Duits/Oostenrijkse Samsung en woon in Duitsland dus talen etc. heeft er volgens mij niets mee te maken. Ik zou het fijn vinden als mensen het even laten weten of het nu ook bij hun Samsung lukt!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen