Its_Johan Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Hoort History channel ook in dit pakket ? Ik krijg er geen beeld op, alleen geluid en ondertitels...... ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Sprietje Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Nee, History Channel behoort niet tot het pakket.Zie de lijst hieronder welke zenders je kunt ontvangen:Klanten die gebruik maken van de overstap van het SetTopBox pakket naar het Basis HD Light pakket, kunnen de volgende zenders bekijken:Nederland 1 SDNederland 2 SDNederland 3 SDRTL4RTL5SBS6RTL7Net5Veronica/DisneyXD HDRTL8 HDExtra zenders tov het Settopbox-pakket;Eurosport HDNational Geographic HDDiscovery ChannelTLCFOXMTV NLMTV HitsMTV MusicMTV DanceMTV RocksVH 1VH 1 ClassicTV OranjeNickelodeonDisney ChannelComedy CentralEurosport SD(18+) Hustler TVNGC Wild HDExtra zenders tov Basis-pakket;Nederland 1 HDNederland 2 HDNederland 3 HDRTL4 HDRTL5 HDRTL7 HDSBS6 HDNet5 HDDiscovery Showcase HDKetnet/Op12één HDCanvas HD
Miauw Geplaatst: 31 januari 2015 Geplaatst: 31 januari 2015 (aangepast) Sprietje, Ik heb inmiddels reactie gehad, de Belgische zenders horen er nu toch bij, maar volgens mij weten de medewerkers van CDS het zelf niet meer. Ik heb mijn aanbod begin januari gehad terwijl mijn STB-pakket per 1 juni van elk jaar loopt, een beetje vroeg. De herhaling van de aanbieding kwam 2 dagen na het nieuwe aanbod, ze hebben er wel haast mee, maar het komt ook op een geweldig moment in januari waar de rekeningen om de orgen vliegen, dat was ook voor mij de reden dat ik het naar 1 juni van elk jaar had verplaatst. 31 januari 2015 aangepast door ilseonline Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
pel Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 wat dacht je? wat is blijvend bij Canal DIGITAAL qua voorwaarden en leveringen? dan zal de prijs ook wel op drijfzand gebouwd staan Het is mij langzamerhand een raadsel welk abo ik nu heb... Oude satontvanger defect, nieuwe gekocht. Oude kaart deed het niet meer: euvel was: er moest nieuwe kaart komen. Oud kaartnummer ingevuld op website: aanbieding: nieuwe kaart kost 39 euro, aanbieding is: soort settopbox-plus (???) pakket: de SD-zenders van het settopbox pakket plus NPO 1,2,3 ook in HD. Staat niet vermeld bij hun abo-overzicht op de CD-website. Kaart werd gestuurd, maand lang stond "alles" aan, maar daarna gewoon weer alleen de SD-zenders uit het settopbox pakket. Geen NPO 1,2, 3 in HD. Niets in HD, uiteraard de vrije HD-zenders (Duitsland) wel. Dus: ook hun abo's lijken drijfzand...
Johan45 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 De prijs van je abonnement zal verhoogt zijn neem ik aan.? Vult u rustig aan !!!
pel Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 De prijs van je abonnement zal verhoogt zijn neem ik aan.? De aanbieding was: "U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3. U ontvangt een factuur voor EUR 39,= en betaalt deze vooraf. Uw smartcard wordt u spoedig toegestuurd." Kreeg geen factuur, wel een nieuwe kaart. CD zei: de 39 euro wordt automatisch afgeschreven van uw rekening. Zou kunnen dat dit nog gebeurt. (krijg maar 1x/14 dagen een dagafschrift) In elk geval geen Ned. 1-3 in HD. Samengevat: ik heb geen idee van de prijs van dit abo. Weet alleen wat in hun mededeling stond. Een basispakket is dit m.i. niet. Op 1/10/14 heb ik het jaarbedrag betaald voor het STB-pakket.
youriy Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 De aanbieding was: "U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3. U ontvangt een factuur voor EUR 39,= en betaalt deze vooraf. Uw smartcard wordt u spoedig toegestuurd." Kreeg geen factuur, wel een nieuwe kaart. CD zei: de 39 euro wordt automatisch afgeschreven van uw rekening. Zou kunnen dat dit nog gebeurt. (krijg maar 1x/14 dagen een dagafschrift) In elk geval geen Ned. 1-3 in HD. Samengevat: ik heb geen idee van de prijs van dit abo. Weet alleen wat in hun mededeling stond. Een basispakket is dit m.i. niet. Op 1/10/14 heb ik het jaarbedrag betaald voor het STB-pakket. Je hebt alleen je smartcard geruild, je behoudt dus hetzelfde abonnement: stb-pakket clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
pel Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Je hebt alleen je smartcard geruild, je behoudt dus hetzelfde abonnement: stb-pakket Ik citeerde onvolledig: "U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 IN HD. U ontvangt een factuur voor EUR 39,= en betaalt deze vooraf. Uw smartcard wordt u spoedig toegestuurd." In HD stond er. En dat is niet zo.
Johan45 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 En als je de kaart her-activeert, krijg je dan de publieke zenders in HD. Vult u rustig aan !!!
jako87 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Nee, dat is sinds augustus niet meer zo omdat de PO niet meer voor doorgifte betaalt aan CD.
Johan45 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Het gaat hier over een vervangend pakket voor een ex Set Top Box gebruiker waar ook PO1, 2 en 3 in HD in zou zitten. Vult u rustig aan !!!
pel Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 En als je de kaart her-activeert, krijg je dan de publieke zenders in HD. Nee, het blijft gelijk... Het pakket lijkt nog het meest op dit pakket: Nederland 1 SD Nederland 2 SD Nederland 3 SD RTL4 RTL5 SBS6 RTL7 Net5 Veronica/DisneyXD HD (niet) RTL8 HD (niet) Dus ondanks hun aanbod gewoon het STB-pakket... Heb overigens 1 maand lang gezien hoe dat gaat met die HD-zenders: Astra 1 Duitse zenders in HD: goed. (SD-zenders Astra 1: ook goed: altijd goed geweest qua ontvangst) Astra 3 Nederlandse zenders in HD: ze "blokken" geregeld. Ene avond wat meer dan de andere, maar toch.. Vooral SBS9 was erg. Ook de regionale omroepen voor zover ze niet gecodeerd zijn, "blokken". (Ook astra 3) Standaard recept ken ik: de hele boel opnieuw uitrichten. Kan ik niet zelf. Maar hier zitten alleen nog paar Turkse jongens. Beste jongens, maar die willen je graag een schotel van 1 meter doorsnede verkopen voor de Turksat... Hulp moet dus van ver komen en hoe verder men moet rijden hoe duurder... Waarom zetten ze die SD-zenders niet op de Astra 3 als die goedkoper is, zoals beweerd wordt? Bovendien: tv zet HD toch weer om in SD kwaliteit, omdat aansluiting via de scart moet. Neemt niet weg dat als ik bepaald aanbod krijg en ik daar ja tegen zeg, ik dat aanbod dan ook wil hebben. Wordt vervolgd...
Sprietje Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Dit draadje gaat over de aanbieding dat het SetTopBox-pakket gaat verdwijnen en dat mensen een aanbieding krijgen om over te stappen op het Basis-pakket voor €10,-/maand.Hierbij vroeg men zich af voor welke periode die prijs van €10,-/maand zou gelden. Voor 1 jaar?CanalDigitaal Satelliet geeft hier vandaag uitleg over:Het is een misverstand dat het onduidelijk is wat de prijs is na een jaar.Wellicht dat dit ingegeven wordt doordat er sprake is van het verlengen van het abonnement met een jaarcontract.In de praktijk betekent dit: Wil je opzeggen nadat je gebruik heb gemaakt van onze aanbieding dan is dan mogelijk na het jaarcontract.De actie prijs is dus ook na het jaarcontract van toepassing en vervalt alleen wanneer er een hoger pakket abonnement wordt afgesloten of wanneer een prijswijziging van toepassing is. In dat laatste geval wordt er altijd een bericht, 30 dagen vooraf, gestuurd.Berichten dat de actie prijs alleen gedurende het 1e jaar gelden zijn dus niet waar.Bij BasisHD is inderdaad het HD-pakket overbodig. Het pakket wat we aanbieden voor de speciale actie prijs is het Basis-pakket.Het HD-pakket is een toevoeging bij een bestaand pakket en kan niet als een zelfstandig pakket voortgezet worden.
jako87 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Lang genoeg doorvragen, dan komt er wel een reactie. Het enige probleem met deze verduidelijking door webcare is dat ze wel vaker iets beweren wat achteraf niet juist blijkt. Zoals de tariefsverhoging 2e kaarten, zenders uit/in zenderpakketten etc.
Sprietje Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Er staat: of wanneer een prijswijziging van toepassing isDit zal straks wel van toepassing zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen