rolandroland Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Heb eerder problemen gehad met het inloggen bij Canal Digitaal. Ik moest toen de klantenservice bellen om een nieuwachtwoord te kunnen verkrijgen. Nu heb ik wederom problemen met inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam niet meer wist. Ik log dan ook vrijwel nooit in. Nu wilde ik opnieuw het wachtwoord aanvragen. Vervolgens staat er bij "uw wachtwoord is verzonden" maar helemaal niets in mijn mail box. Dat was de vorige keer ook exact zo het geval. Ook in de spambox van Gmail valt niets te vinden. Dus ik kan niet meer inloggen. Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik wil ze nu een e-mail sturen maar dat lijkt niet mogelijk te zijn omdat je verplicht bent ingelogd te zijn om een e-mail te sturen! Dus niet abonnees kunnen niet eens een e-mail sturen naar Canal Digitaal?!
rolandroland Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Geplaatst: 14 januari 2015 Inmiddels heb ik een e-mail na vele tijd mogen ontvangen. Ik heb de optie gekozen geen toegang tot mijn e-mail adres. Ik moch overigens geen ander e-mail adres opgeven! Alleen het e-mail adres wat bekend stond. Dat heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik alsnog een e-mail. Maar ik blijf er bij dat mensen die geen abonnee zijn geen e-mail kunnen sturen niet echt klantvriendeijk vind.
hada59 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 (aangepast) ik heb toch een andere ervaring met Canal Digitaal. Ik had een CD-kaart gekocht en via een reseller laten activeren. Het beeld was eigenlijk direct in orde. Omdat ik wat vragen had heb ik via de website een mail gestuurd ondanks dat ik nog geen klantnummer had. Ik heb daar een prima reactie op terug ontvangen. 15 januari 2015 aangepast door hada59
jako87 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 (aangepast) Veel providers testen tegenwoordig of het reply adres van een email wel geldig is. Zo heeft Gmail de eigenschap om mails die verzonden worden met een noreply@ als afzender gewoon weg te gooien. Die zie je dus ook niet in je spambox. Ik weet niet of CanalDigitaal een dergelijke afzender gebruikt, maar dan zie je de mail nooit in je inbox. 15 januari 2015 aangepast door jako87
kermetkikker Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 @jako87, ik heb ook een gmail account en krijg dus inderdaad noreply mails van canaldigitaal deze komen bij mij gewoon binnen dus als dit niet het geval is bij jou denk ik dat het aan je instellingen ligt ik krijg hier netjes iedere maand ook gewoon de nieuwsbrief binnen <p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )
Jürgen Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Klopt, hier ook al jaren een Gmail account en geen problemen met de ontvangst van de van CD afkomstige mail. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
rolandroland Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Geplaatst: 16 januari 2015 CD gaf inderdaad aan dat het bij Gmail weleens de mist in gaat.
Johan45 Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Is het nu opgelost, of sturen ze je met een kluitje het riet in..? Vult u rustig aan !!!
rolandroland Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Geplaatst: 17 januari 2015 (aangepast) Het werkt weer. Via geen toegang tot je e-mail account (maar dan moet je nog steeds je oude e-mail adres invullen) kom je er alsnog in. Dat wordt er wel een e-mail verstuurd met een nieuw wachtwoord! 17 januari 2015 aangepast door rolandroland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen