rolandroland Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 Wanneer je ze een vraag wilt stellen terwijl je ingelogd bent vragen ze je volledige naam, adres maar ook abonnee nummer en smartcard nummer ook nog een keer. Wil je een zenderpakket uitbreiden? Dan is tot mijn grote verbazizing het smartcardnummer al ingevuld voor jouw als "service". Maar wil je de smartcard weer heractiveren dan moet je alle nummers invoeren. Kopiëren en plakken wil niet omdat ze het hebben opgedeeld in vakjes. Erg klantonvriendelijk vind ik!
Mojo Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Wanneer je ze een vraag wilt stellen terwijl je ingelogd bent vragen ze je volledige naam, adres maar ook abonnee nummer en smartcard nummer ook nog een keer. Wil je een zenderpakket uitbreiden? Dan is tot mijn grote verbazizing het smartcardnummer al ingevuld voor jouw als "service". Maar wil je de smartcard weer heractiveren dan moet je alle nummers invoeren. Kopiëren en plakken wil niet omdat ze het hebben opgedeeld in vakjes. Erg klantonvriendelijk vind ik! En heb je dit ook eens in een contactformulier verwoord naar CD? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
rolandroland Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Geplaatst: 16 januari 2015 Heb ze dit doorgegeven. Als er echt wat aan de hand is kun je ook de moedermaatschappij een e-mail sturen, die zijn een stuk klantvriendelijker vind ik!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen