wortellica Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Deze heb ik, met de extra rij knoppen.
Tonskidutch Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 (aangepast) er zijn er veel te vinden maar er is natuurlijk ook wel wat clone spul op de markt... De originele heeft een paar jtag pinnetjes onder het batterijdeksel en een serienummer dat we ook al eens hebben besproken op sat4all. Zodat je de afstanbediening ook nog middels PC kunt programmeren. De clones hebben die voorziening niet. 17 januari 2015 aangepast door Tonskidutch Forever And Ever Demis Roussos
hansputters Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Geplaatst: 17 januari 2015 Bedankt heren voor alle reacties tot nu toe! Was me er niet bewust van dat er kennelijk zo veel verschillende a.b., al dan niet officieel, in omloop zijn. Qua design vind ik die van @jeevanhoof de aantrekkelijkste. Ik blijf MP maar even in de gaten houden.
DM7020HD Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 (aangepast) De jtag pinnetjes zitten er bij mij ook op Heb geen aankoopnota /-bewijs meer van ***geen-reclame*** maar is een email bevestiging dat deze AB besteld is ook rechtsgeldig met Ordernummer en type nummer en een email met track en trace? Zo ja dan stuur ik de AB vandaag terug, waar staat het type nr en serie nummer in het klepje van de batterij houder? Vrg,Rudy 17 januari 2015 aangepast door DM7020HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen