Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, voor Cabo Verde lijkt het ons wel wat om Eutelsat 36b te gebruiken voor hun grote aantal zenders portugees en andere. De codering is Irdeto2, al deze kanalen gaan open met Irdeto 2 maar hoe kom ik nu aan deze kaart?

Of gaat het ook met een cam lukken en die voorzien van Irdeto 2, heb nog een T-rex super cam misschien is dat wat?

grt. Atlas

Geplaatst:

En dan nog even verhuizen naar zuidelijk Afrika.

Waarom? Cabo Verde is Africa alleen een eilanden groep. Als ik mijn verrekijker pak zie ik Nigeria, kan dus haast niet dichterbij wonen.

Maar je bedoelt zeker om dat Irdeto2 kaartje voor eutelsat te bemachtigen? Dat kaarten gedoe is echt lastig aan het worden, je krijgt er een receiver bij....die betaal je wel natuurlijk, en dan de pakketjes nog.

Geplaatst:

Als ik op de kaart kijk ligt het 500 km voor de kust van Senegal.

Maar als er een beam op gericht is, is er vast ook lokaal genoeg info te vinden.

De beam die ik op satbeams heb bekeken bestreek alleen zuidelijk Afrika.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Lokaal is hier geen info, daar doen ze hier niet aan dat is typisch Cabo. Vandaar dat ik me afvroeg waar ik mijn vragen kwijt kon voor eutelsat 36b, volgens mij ligt Cabo Verde toch in de footprint van Eutelsat? En dan dat kaartje natuurlijk, of ook getrouwd met een receiver?

Geplaatst:

We hebben gemaild en nu maar afwachten, de lokale service punten liggen allemaal in Africa waar je terecht kan. En Ja, de kaart is getrouwd met een receiver, op die manier heb je voor iedere kaart een receiver nodig. Dus als je bij iemand thuiskomt en die heeft een stapel van een meter hoog aan receivers, dat betekend dat ie veel kaartjes heeft.

Heeft iemand die dat heeft bedacht en uitgevonden zich nooit afgevraagd of dat handig is, ik heb een rijbewijs en die is toch ook niet getrouwd met een auto?

Ik denk dat ze er wel achter komen, veel geld uitgeven aan een kaartje en als beloning nog meer geld voor een receiver, en dan nog hoe je er aan moet komen.

Ze denken allemaal dat je op de deurmat slaapt van een lokale service punt, opsturen doen ze niet.

Geplaatst:

ook hier geen respons, het is gewoon een drama om aan een kaartje te komen en die dan nog ook eens getrouwd is met een receiver, de providers verzinnen maar wat maar dan nemen we gewoon een pakketje voor 5 eurries en kijken full tv.

De providers werken het echt in de hand op deze manier, maakt mij niet uit.

Slotje op deze topic, het heeft toch geen zin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen