Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

vraagje kan ik voor de dm 800 hd se en dm 800 hd pvr dezelfde OpenPli 4.0 Beta  dm 800 se image gebruiken.

kan nl voor de dm 800 hd pvr geen recente image van openpli vinden.

en zit in de openpli 4.0 de cccam al standaard in bij plugins?

wie kan mij helpen.

Geplaatst:

Hoi.

Welkom op Sat4All!

Voor de se is idd een 4.0 beschikbaar.

Voor de oudere 800 is 2.1 de laatste PLi.

Bij 4.0 is CCcam simpel via de afstandsbediening te downloaden.

Bij 2.1 denk ik het niet meer.

Geplaatst:

De DM800HD-PVR is sind 2010 End Of Life. De laatste OpenPli is versie 2.1. CCCam kun je handmatig installeren. DM800HD vind je nu vooral in de clone-scene. Nieuw allang niet meer origineel te koop...

Geplaatst:

De DM800HD-PVR is sind 2010 End Of Life. De laatste OpenPli is versie 2.1. CCCam kun je handmatig installeren. DM800HD vind je nu vooral in de clone-scene. Nieuw allang niet meer origineel te koop...

Hoe kom je erbij dat de DM800 end of life is? Dat PLi geen nieuwe images meer maakt wil dat niet zeggen. er zijn nog genoeg andere image bouwers die de DM800 nog steeds ondersteunen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Als een apparaat door de leverancier niet meer wordt ondersteund én ook al jaren niet meer geproduceerd wordt is dat apparaat dus 'end of lief'. Volkomen rationeel en waar. Andere fora gebruiken overigens dezelfde term.

Neemt niet weg dat een een grote schare gebruikers is die het apparaat nog gebruiken. Zolang hij nog werkt ook absoluut niets mis mee. Ik beweer ook nergens dat hij niet meer gebruikt kán worden. Maar het is zoals het is EOL.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...