Werner Peeters Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 Sinds vanmorgen geen TVV meer, wel alle FTA-zenders. Alle gecodeerde zenders staan op zwart Gebeld naar de helpdesk maar ze waren al niet al te behulpzaam toen ze hoorden dat ik geen TVV-gecertificeerde ontvanger heb mar een VU+ Solo2 Ze adviseerden om een factory reset op mijn ontvanger te doen, maar ik wou toch eerst eens horen of er algemeen ontvangstproblemen zijn vooraleer ik daaraan begin.
Oplossing Johan45 Geplaatst: 19 januari 2015 Oplossing Geplaatst: 19 januari 2015 Hier werkt alles normaal. Veel reclame dus op de verschillende zenders .... Volgens mij mis je weinig. Vult u rustig aan !!!
Werner Peeters Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Geplaatst: 19 januari 2015 De zaak is blijkbaar terug in orde
stevie-v Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 (aangepast) Dat is het beste antwoord.....lol 19 januari 2015 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen