Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik heb geprobeerd om mijn Solo2 aan te sluiten op de HDMI van een oude Sharp Aquos hier in ons tijdelijke huis.

Op de Sharp een flikkerend blauw beeld.

Sluit ik de Solo2 aan op mijn Dell PC monitor dan is een rood beeld zichtbaar.

De ontvanger naar fabrieksinstellingen teruggezet, geen resultaat.

Is hier nog iets aan te doen, opsturen voor reparatie misschien?

 

Groeten,

 

Peter

post-40135-0-63886400-1421831067_thumb.jpg

 


Geplaatst:

juist daar dacht ik ook gelijk aan...!

 

dat de solo2 anderszins een probleem zou krijgen met de HDMI aansluiting is " bijna ondenkbaar "

of je moet dagelijks een paar honderd keer de HDMI stekker erin en eruit halen {dan slijten die minieme contactjes}

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

 

Geplaatst:

Maar welke resoluties ondersteunt je oude Sharp dan wel, je moet dit weten anders als je met een instelling hoger dan die je TV scherm aankan kan je vreemde effecten krijgen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

2 andere HDMI kabels uitgeprobeerd, geen effect.

Ook op een tweede Sharp TV geen beeld via HDMI, op dit andere toestel heeft de Solo2 via HDMI wel goed gewerkt.

Via AV ziet het beeld er op dit toestel normaal uit.

Heb eerder een adapter gebruikt om de Solo2 op de DVI-D van de Dell monitor aan te sluiten, ben bang dat ik kortsluiting heb veroorzaakt.

Ik hoop dat reparatie nog mogelijk is.

Geplaatst:

kortsluiting met speciale adapters zou kunnen...

-rest je enkel Frans B zijn laatste test uit te voeren, nogmaal nieuw flashen

anders gaat ie natuurlijk meteen naar de importeur voor reparatie mag je blij zijn als het binnen de Garantie valt :(

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

 

Geplaatst:

Het advies van Frans B opgevolgd, geen effect.

Inmiddels is de ontvanger onderweg naar België.

De ontvanger is bijna twee jaar oud, waarschijnlijk geen garantie meer.

Ik ga er van uit dat ik het probleem zelf veroorzaakt heb, de ontvanger werkte tot op heden feilloos.

Zodra ik weet wat de oorzaak is laat ik het hier weten.

Bedankt in ieder geval voor de snelle reacties!

 

Groeten,

 

Peter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...