Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Bij de Vu Duo2 kan je een dual dvb-s2 installeren, echter ik snap niet helemaal de werking van een dual dvb-s2 tuner.

Tuner heeft 2 uitgangen. Er loopt maar 1 kabel loopt vanaf mijn schotel naar de ontvanger, hoe sluit ik die aan en is het dan mogelijk tegelijk programma's op te nemen en tv te kijken W

En hoe zit het als er twee kabels vanuit mijn schotel naar de ontvanger loopt.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,

aangepast door satmad

Geplaatst:

Bij tegelijk opnemen en tv kijken heb je een tweede kabel naar je schotel nodig. Heb je dat niet dan kun je tijdens een opname ook wel enkele andere zenders bekijken, maar heel beperkt.

• Moderator
Geplaatst:

een dual s2 heeft 2 ingangen, en geen uitgang! Een enkelvoudige dvb-s2 heeft een ingang en een uitgang zodat je fysiek kan doorlussen. Hoewel die dual s2 geen uitgangen heeft kan je deze softwarematig doorlussen in de tunerconfiguratie.

Heb je beide tuners aangesloten op de schotel dan kan je onbeperkt kijken en opnemen. Heb je maar 1 kabel dan zal de eerste tuner de satelliet kiezen en de polarisatie en hoge of lage band, en dan kan de tweede tuner alleen nog naar transponders op dezelfde satelliet en polarisatie en hoge of lage band.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

een johansson stacker/d stacker is voor jou de oplossing

dan hoef je maar een kabel binnen te trekken en die splitst hem binnen  naar 2 kabels

sluit die allebei op je tuner aan en je bent klaar

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

Het doorlussen in de tunerconfiguratie kan dit in de instellingen ?

Doorlussen kan softwarematig bij de VU+ .

Onafhankelijke coax kabels van de schotel Twin LNB naar de Tuner ingangen is echter prettiger, daar je vrij bent in kijken en of opnemen van onafhankelijke zenders.

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...