aphap Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 Nadat ik Titan op mijn IPBox 910 had geinstalleerd dacht ik dat ik klaar was, een naieve gedachte.Hieronder het vervolg.1) "Freischaltung" met 2 codes gekocht voor €25,- Main/System/Receiver Unlock2) Update to version 1.60 Main/System/ System Update3) Install feed: 097.074.032.010 Main/Extensions/Change Feed4) Installeer Oscam Expert v.32648 Main/Extensions/Install(online)/emus5) Start en activering van Oscam Main/Softcam/Oscam groene en blauwe knoppen6) Canal Digitaal kaart koppelen aan Oscam idem (5) knop Menu en Can.Digitaal selecterendaarna met de rode knop Edit activeren7) Een aantal satellieten selecteren en Diseq 1.3 activeren + lokatie gegevens Main/System/Cannnel-Service/Tuner configuration Rode- en Groene knop8) Ik heb gekozen voor iedere satelliet apart kanale zoeken Main/System/Channel-Service/Manual-Search Single Satelliet kiezen en de gewenste satelliet Rode knop drukken en aan het einde de groene9) SatChannelListEditor v4.8.00 Installeren op je computer, even zoeken in het Forum van AAF 1 VU+solo2
aphap Geplaatst: 25 januari 2015 Auteur Geplaatst: 25 januari 2015 Ik was iets vergeten: in (2) had ik een update gedaan naar de laatste versie, echter ik moest daarna (gelukkig dezelfde) 2 unlock codes opnieuw invullen VU+solo2
Coszmo Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 Werkte bij jou Oscam gelijk ? Ik krijg het niet aan de gang. GROETEN ANTON AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen