Ga naar inhoud


discriminatie UPC klanten t.o.v. oud-Ziggo klanten?


Dutchpark

Aanbevolen berichten

Na de fusie gaan Ziggo klanten over naar UPC en is hun beloofd dat hun huidige CI+ apparaten zullen blijven werken nadat ze UPC klant zijn geworden.

Kunnen bestaande UPC klanten dit voortaan dan ook?

Venton HD200S (FW 3.23), Topfield TF7700HDPVR-23231 (FW AAF_MME_TF7700_FullUSB), Aston 1.07 (2.18), Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee dat lijkt me ook niet meer dan logisch,jullie UPC klanten hebben bewust gekozen voor UPC wij Ziggo klanten worden gewoon ongevraagd overgezet zonder daar iets over te zeggen te hebben dus lijkt het me niet meer dan logisch dat ons eerst tijd word gegeven om opzoek te gaan naar iets anders mochten er veranderingen komen waar wij ons niet in kunnen vinden,zo zou ik dus nooit voor UPC hebben gekozen omdat je daar geen vrije keuze van de ontvanger hebt

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reken erop dat op den duur iedereen met een UPC box moet gaan werken.. Dus zónder vrije keuze. Denk aan een actie á la MultiChoice->Canal Plus.. Als de 'oude' bakjes steaks 3 jaar of ouder zijn worden ze langzaam maar steevast 'uitgefaseerd'.. Je blijft ten slitte de muis in het spelletje.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat lijkt me ook niet meer dan logisch,jullie UPC klanten hebben bewust gekozen voor UPC wij Ziggo klanten worden gewoon ongevraagd overgezet zonder daar iets over te zeggen te hebben dus lijkt het me niet meer dan logisch dat ons eerst tijd word gegeven om opzoek te gaan naar iets anders mochten er veranderingen komen waar wij ons niet in kunnen vinden,zo zou ik dus nooit voor UPC hebben gekozen omdat je daar geen vrije keuze van de ontvanger hebt

Maar niemand heeft ooit kunnen kiezen in het verleden; op je kabelaansluiting zit maar één provider en die wordt je opgedrongen.

Venton HD200S (FW 3.23), Topfield TF7700HDPVR-23231 (FW AAF_MME_TF7700_FullUSB), Aston 1.07 (2.18), Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar niemand heeft ooit kunnen kiezen in het verleden; op je kabelaansluiting zit maar één provider en die wordt je opgedrongen.

Hoezo opgedrongen? Je kunt ook niet voor die provider kiezen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch kiezen voor Canal Digitaal of voor de KPN of glasvezel als dat mogelijk is dus je hebt dus een bewuste keuze gemaakt UPC is het voor jou geworden namelijk

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch kiezen voor Canal Digitaal of voor de KPN of glasvezel als dat mogelijk is dus je hebt dus een bewuste keuze gemaakt UPC is het voor jou geworden namelijk

ik had in mijn vorige woning satelliet, maar dat is nu niet mogelijk ivm bomen die zicht blokkeren.

KPN al eerder over mijn adsl lijn geprobeerd maar beeld valt steeds weg omdat ik te ver van de centrale woon.

Kortom: kabel is mijn enige optie en dus kan ik geen provider kiezen???

Venton HD200S (FW 3.23), Topfield TF7700HDPVR-23231 (FW AAF_MME_TF7700_FullUSB), Aston 1.07 (2.18), Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had in mijn vorige woning satelliet, maar dat is nu niet mogelijk ivm bomen die zicht blokkeren.

KPN al eerder over mijn adsl lijn geprobeerd maar beeld valt steeds weg omdat ik te ver van de centrale woon.

Kortom: kabel is mijn enige optie en dus kan ik geen provider kiezen???

Is het een rijtje bomen of een heel bos?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had in mijn vorige woning satelliet, maar dat is nu niet mogelijk ivm bomen die zicht blokkeren.

KPN al eerder over mijn adsl lijn geprobeerd maar beeld valt steeds weg omdat ik te ver van de centrale woon.

Kortom: kabel is mijn enige optie en dus kan ik geen provider kiezen???

Pech voor jou dus

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas heel bos

Al Agent green geprobeerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had in mijn vorige woning satelliet, maar dat is nu niet mogelijk ivm bomen die zicht blokkeren.

KPN al eerder over mijn adsl lijn geprobeerd maar beeld valt steeds weg omdat ik te ver van de centrale woon.

Kortom: kabel is mijn enige optie en dus kan ik geen provider kiezen???

Digitenne?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...