Jon Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 Hallo forum, heb de ontvanger waarschijnlijk van verkeerde software voorzien. Verschijnsel is nu aan een stuk booten. Kom niet meer met nieuwe software (USB stick of nullmodemkabel) maakt niets uit, in de ontvanger. Heb de software updater van sab geprobeerd, deze geeft dan aan 'geen verbinding met poort te krijgen. Dat ik niet slim te werk ben gegaan dat weet ik inmiddels wel, wat kan ik nog doen om de ontvanger nog aan de praat te krijgen? Groetjes, jon
Tripleboy Geplaatst: 2 februari 2015 Geplaatst: 2 februari 2015 (aangepast) Denk dat ie terug moet naar SAB, heb hetzelfde eens voorgehad met een Xarius, die konden ze daar nog redden. 2 februari 2015 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen